Knettermans
VWC lid
Dat zijn qua effect prima dingen. Let wel op de afstand want ik heb meerdere keren een knal gehad ipv fluit.Net escalada’s bij de Bosrand Wassenaar kunnen kopen. Leuk voor die kleine man van me.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn qua effect prima dingen. Let wel op de afstand want ik heb meerdere keren een knal gehad ipv fluit.Net escalada’s bij de Bosrand Wassenaar kunnen kopen. Leuk voor die kleine man van me.
Thanx voor je tip!Dat zijn qua effect prima dingen. Let wel op de afstand want ik heb meerdere keren een knal gehad ipv fluit.
beter zoeken? er is gewoon niks beters....Beter zoeken dus![]()
Verschilt voor iedereen. Ik steek liever 1 cake af voor 40 euro, dan dat ik een uur lang naar pruttelende dingen moet kijken....Wie het kleine niet eert….
Ik snap dat F1 nooit een waardige vervanger is of kan zijn van F2, maar ik erger mij persoonlijk wel eens aan het negatieve gedoe er omheen. Er zijn echt wel hele leuke artikelen te vinden in F1 en dat gaat echt niet altijd om hard, hoog, groot. Soms ook gewoon hele simpele stille maar mooie effecten.
Als je daar naar op zoek gaat maar vooral: voor open staat, kom je bijvoorbeeld tot zo’n lijst als @SH Fireworks hierboven heeft gemaakt. Prima spul, leuk stookvoer en doet in sommige gevallen niet onder voor een meterpakket.
Verschilt voor iedereen. Ik steek liever 1 cake af voor 40 euro, dan dat ik een uur lang naar pruttelende dingen moet kijken....
zit op pagina 2 na 3 jaar, super actief topic. mijn top 2 bestaat ook uit funke cat1, daarmee is ook alles gezegd.Dit is het topic
Wat is jouw top 10 Cat.1 vuurwerk?
niet het topic
zeiken over cat1
ik snap dan ook niet waarom je in dit topic gaat reageren als je t toch niks vind.
Zal een generatie dingetje zijn maar een groot deel van bijvoorbeeld de Funke cat1 fontijntjes zijn een stuk beter als de F2 fontijntjen die vroeger in de meter pakketten zaten.
Duss nu weer lekker door met de lijstjes waar dit topic voor is.
Verschilt voor iedereen. Ik steek liever 1 cake af voor 40 euro, dan dat ik een uur lang naar pruttelende dingen moet kijken....