Wat is jouw top 10 Cat.1 vuurwerk?

Top 10 items die op dit moment (makkelijk) te vinden zijn.
Gewoon leuke prima om mee te pakken cat1 items.

Screenshot_20251123_081019_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20251123_081030_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20251123_081039_Samsung Internet.jpgScreenshot_20251123_081053_Samsung Internet.jpgScreenshot_20251123_081116_Samsung Internet.jpgScreenshot_20251123_081127_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20251123_081155_Samsung Internet.jpgScreenshot_20251123_081744_Lidl Plus.jpg
Screenshot_20251123_082618_Samsung Internet.jpgScreenshot_20251123_081350_Samsung Internet.jpg

Ben ook wel erg benieuwd naar de nieuwe nitro's zouden zomaar ook op het lijstje kunnen komen.

Laatst bewerkt:
Wie het kleine niet eert….

Ik snap dat F1 nooit een waardige vervanger is of kan zijn van F2, maar ik erger mij persoonlijk wel eens aan het negatieve gedoe er omheen. Er zijn echt wel hele leuke artikelen te vinden in F1 en dat gaat echt niet altijd om hard, hoog, groot. Soms ook gewoon hele simpele stille maar mooie effecten.

Als je daar naar op zoek gaat maar vooral: voor open staat, kom je bijvoorbeeld tot zo’n lijst als @SH Fireworks hierboven heeft gemaakt. Prima spul, leuk stookvoer en doet in sommige gevallen niet onder voor een meterpakket.

Wie het kleine niet eert….

Ik snap dat F1 nooit een waardige vervanger is of kan zijn van F2, maar ik erger mij persoonlijk wel eens aan het negatieve gedoe er omheen. Er zijn echt wel hele leuke artikelen te vinden in F1 en dat gaat echt niet altijd om hard, hoog, groot. Soms ook gewoon hele simpele stille maar mooie effecten.

Als je daar naar op zoek gaat maar vooral: voor open staat, kom je bijvoorbeeld tot zo’n lijst als @SH Fireworks hierboven heeft gemaakt. Prima spul, leuk stookvoer en doet in sommige gevallen niet onder voor een meterpakket.
Verschilt voor iedereen. Ik steek liever 1 cake af voor 40 euro, dan dat ik een uur lang naar pruttelende dingen moet kijken....

Verschilt voor iedereen. Ik steek liever 1 cake af voor 40 euro, dan dat ik een uur lang naar pruttelende dingen moet kijken....

Dit is het topic

niet het topic
zeiken over cat1

ik snap dan ook niet waarom je in dit topic gaat reageren als je t toch niks vind.

Zal een generatie dingetje zijn maar een groot deel van bijvoorbeeld de Funke cat1 fontijntjes zijn een stuk beter als de F2 fontijntjen die vroeger in de meter pakketten zaten.

Duss nu weer lekker door met de lijstjes waar dit topic voor is.

Dit is het topic

niet het topic
zeiken over cat1

ik snap dan ook niet waarom je in dit topic gaat reageren als je t toch niks vind.

Zal een generatie dingetje zijn maar een groot deel van bijvoorbeeld de Funke cat1 fontijntjes zijn een stuk beter als de F2 fontijntjen die vroeger in de meter pakketten zaten.

Duss nu weer lekker door met de lijstjes waar dit topic voor is.
zit op pagina 2 na 3 jaar, super actief topic. mijn top 2 bestaat ook uit funke cat1, daarmee is ook alles gezegd.

Christus te paard zeg, ieder zijn meug. Ik loop toch ook niet te zeveren in topics over cakes?

Ik snap je helemaal, begrijp me niet verkeerd en het is ook niet alleen maar persoonlijk naar jou, maar ik ben wel klaar met dat negatieve gedoe en - in gewoon Nederlands - dat ******en op klein spul en/of F1. Zoek je een ander topic, laat je dit links liggen. We hebben echt helemaal niks aan 50% van de berichten in 3 jaar die alleen maar “het is troep” zeggen in strekking.

Pardon hoor, moest er ff uit. Nu weer door met top tientjes.

Sinds ik in coronatijd zo ontiegelijk veel ouders met kids dolblij en trots heb gezien met cat1 neem ik het gewoon heel serieus.. Dit is hoe wij allemaal begonnen zijn. Puur plezier, lekker in je achtertuin, met elkaar. Voelt voor mij net zoveel als de vuurwerktraditie als cat2.
Hoewel ik -natuurlijk- liever cat 2 afsteek, hopelijk nog vele jaren :d

Laat elkaar lekker in de waarde heren, zo heel erg moeilijk is dat niet. Vind je cat1 leuk, post hier dan vooral door. Vind je het niets, dikke prima maar dat hoeft niet keer op keer vermeld te worden.

Voor mij sowieso de funke cat 1 artikelen. Die kom ik helaas niet meer tegen.
De bengalfeuers, luftheulers, silberfontänen echt wel leuk stookvoer voor de kids. Sowieso ook de tapa's van st8tment zijn wel prima.

Een paar jaar terug kwam ik bij de intratuin een paar pakjes jamba's tegen van pyrogiochi. De pakjes waren oud, half gescheurd, en er lagen er maar 2. Het leken echt een paar oude overgebleven doosjes, die ik niet kon laten liggen. Maar die dingen waren echt heel goed! Op een goede vlakke ondergrond draaien ze prima, maar de wolk krackling die eruit slingerd is echt keihard! Harder en feller dan ander cat 1 dat ik gehad heb.
Als je die nog ergens tegenkomt is het echt een aanrader.

Bijlagen

• Screenshot_20251124_081401_Chrome.jpg
    Screenshot_20251124_081401_Chrome.jpg
    691,5 KB · Weergaven: 11
Ik hoop toch zo dat er na een totaalverbod op 31-12 overdag massaal F1 wordt afgestoken, ook door mensen die dat nu niet doen. Legaal een dikke middenvinger opsteken naar politietop, politici, linkse activisten, mensenhaters etc, zo’n kans laat je nondeju toch niet liggen?

Back
Bovenaan