Wat is jouw dikste 30mm 100sh?

Misschien dan toch wel de Funke Scala 100A (in 2020 geloof ik)
Wat een bak was dat met het tempo, de felle kleuren en de loeiharde burst. Deed niets onder voor prof toen.

Misschien dan toch wel de Funke Scala 100A (in 2020 geloof ik)
Wat een bak was dat met het tempo, de felle kleuren en de loeiharde burst. Deed niets onder voor prof toen.
Dat blijft toch ook echt een van mijn favorieten, de Funke compound die ik het vaakst heb gehad en telkens weer absurd goed is. De burst, de kleuren, het tempo en de spreiding zijn gewoon top.

Ik dacht ff dat dit een lastige zou worden. Zoveel moois geschoten en altijd al groot fan geweest van 100 shots 30mm bakken. Maar uiteindelijk steekt 1 box er bovenuit, de Yggdrasil en dan specifiek de eerste batches. Mooier wordt het niet. Alhoewel, telt het tweede deel van de Fireball ook mee?

Uit het verleden zijn dat:
- Corolla Blue
- Garden Party 3
- Smash Box 3
- Colourful City uit 2017

Komend jaar voor het eerst de ICB waar ik hoge verwachtingen van heb.

Dat zeker word denk wel een van de mooiste boxen die ik heb ook natuurlijk andere mooie 30mm boxen

Ja ik heb ook nog wel wat mooie compounds maar niet specifiek 30MM 100 shots.
De overige 30MM 100 shots die ik heb zijn Peking Opera 100 & Prosperity.

Maar van deze drie denk ik toch dat de Iro Kin Beauty het dikste is.

Oef dat zijn er zoveel, vind zelf de freestyle madness een toppertje, elegant night van funke ook een enorme topper...
Wat Rubro bakken van het begin van de elite lijn

De Sky Symphony vorig jaar geschoten en die was wel erg dik! Al hadden we hier in Drenthe het kwa wind nog prima vergeleken met veel andere plekken! Ondanks een vette ervaring zit hij dit jaar niet (nog niet) in het programma.

Back
Bovenaan