heho VWC lid Gisteren om 17:28 #141 Ik ga uit van de Pyroclasm . Die laatste 4 schoten schreeuw ik er zelf wel bij ...
Thresher VWC lid Gisteren om 17:30 #142 Edit moet beter lezen, gaat om 100s. Fire starter dan Laatst bewerkt: Gisteren om 17:36
Tijgernootje VWC lid Gisteren om 17:35 #143 heho zei: Ik ga uit van de Pyroclasm . Die laatste 4 schoten schreeuw ik er zelf wel bij ... Klik om te vergroten... Dan mogen die 2 bakken van mij van pro x plosion dus ook,als jij er toch een paar schoten bij schreeuwt (Pyroclasm en Thunderstrike)
heho zei: Ik ga uit van de Pyroclasm . Die laatste 4 schoten schreeuw ik er zelf wel bij ... Klik om te vergroten... Dan mogen die 2 bakken van mij van pro x plosion dus ook,als jij er toch een paar schoten bij schreeuwt (Pyroclasm en Thunderstrike)
harry janssen VWC lid Gisteren om 18:03 #144 pfhhh moeilijke keuze na al die jaren ,dus hoop eigenlijk dat de peking opera 100 van riakeo dit jaar mijn mooiste wordt ???
pfhhh moeilijke keuze na al die jaren ,dus hoop eigenlijk dat de peking opera 100 van riakeo dit jaar mijn mooiste wordt ???
S SvnEvo VWC lid Gisteren om 18:22 #145 Als het echt precies 100 shots moet zijn hoop ik de Snowman van Evolution. Maar anders hoop ik dat de Elegance van Riakeo de mooiste wordt dit jaar.
Als het echt precies 100 shots moet zijn hoop ik de Snowman van Evolution. Maar anders hoop ik dat de Elegance van Riakeo de mooiste wordt dit jaar.