Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Funke Snowblind, Wat een geweldige doos was dat!![]()
Dat je dan toch de Elegant night toen der tijd had is wel een gelukje hoor! In mijn ogen het mooiste blokje, vandaar ook de naam en mijn eerste ervaring met Funke. Daarin tegen heb ik dus nooit de Mega willows gehad en die leek me echt bruut! Samen met de Branco. Dit jaar is de break out voor het eerst in de collectie en wat jij als laatste typte toverde een brede glimlach op mijn gezichtIk heb helaas niet veel Funke gehad in het verleden. Wel heb ik de Elegant Night en de Asiatic Cheetah gehad. Ook een Mega Willows.
Of het aan de locatie en wat grotere afstand ligt weet ik niet, maar ik heb toch de beste herinneringen aan een oude batch van de Pangu Colorful City, wat een prachtbak was datQua burst is denk ik de Breakout de winnaar!
Mijn avatar is ook een foto van de doos van de Elegant Night die ik heb bewaardDat je dan toch de Elegant night toen der tijd had is wel een gelukje hoor! In mijn ogen het mooiste blokje, vandaar ook de naam en mijn eerste ervaring met Funke. Daarin tegen heb ik dus nooit de Mega willows gehad en die leek me echt bruut! Samen met de Branco. Dit jaar is de break out voor het eerst in de collectie en wat jij als laatste typte toverde een brede glimlach op mijn gezicht
![]()
Niceeee, dat detail van je avatar! De Scala 100a nooit meer laten liggen dames en heren! Zie hier het bewijsMijn avatar is ook een foto van de doos van de Elegant Night die ik heb bewaard
Ja dat was het laatste jaar dat Zena nog goede aanbiedingen had met Funke, daarvoor was ik nog nooit de grens over gegaan voor vuurwerk. Heb wel spijt dat ik destijds niet nog een Scala 100A had meegenomen met de kennis van nu
Alle gekooide 30 mm bakken van Poema/China Red (zelfde fabriek) dus Breakout, Kingdom, Lion, Gorilla etc. hebben echt een kneiterdikke burst.
Broekhoff/Magnum idem dito. Geniet er nog maar van!
Lijkt best wel veel op b.v. een karton cairo cracklingFunke Snowblind, Wat een geweldige doos was dat!![]()
Das dan weer k*t.Transbomber is 25 mm