Wat is jouw dikste 30mm 100s?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb helaas niet veel Funke gehad in het verleden. Wel heb ik de Elegant Night en de Asiatic Cheetah gehad. Ook een Mega Willows.
Of het aan de locatie en wat grotere afstand ligt weet ik niet, maar ik heb toch de beste herinneringen aan een oude batch van de Pangu Colorful City, wat een prachtbak was dat 😍 Qua burst is denk ik de Breakout de winnaar!

Ik heb helaas niet veel Funke gehad in het verleden. Wel heb ik de Elegant Night en de Asiatic Cheetah gehad. Ook een Mega Willows.
Of het aan de locatie en wat grotere afstand ligt weet ik niet, maar ik heb toch de beste herinneringen aan een oude batch van de Pangu Colorful City, wat een prachtbak was dat 😍 Qua burst is denk ik de Breakout de winnaar!
Dat je dan toch de Elegant night toen der tijd had is wel een gelukje hoor! In mijn ogen het mooiste blokje, vandaar ook de naam en mijn eerste ervaring met Funke. Daarin tegen heb ik dus nooit de Mega willows gehad en die leek me echt bruut! Samen met de Branco. Dit jaar is de break out voor het eerst in de collectie en wat jij als laatste typte toverde een brede glimlach op mijn gezicht 🙂↕️

• Like
Waarderingen: RCL
Dat je dan toch de Elegant night toen der tijd had is wel een gelukje hoor! In mijn ogen het mooiste blokje, vandaar ook de naam en mijn eerste ervaring met Funke. Daarin tegen heb ik dus nooit de Mega willows gehad en die leek me echt bruut! Samen met de Branco. Dit jaar is de break out voor het eerst in de collectie en wat jij als laatste typte toverde een brede glimlach op mijn gezicht 🙂↕️
Mijn avatar is ook een foto van de doos van de Elegant Night die ik heb bewaard :d

Ja dat was het laatste jaar dat Zena nog goede aanbiedingen had met Funke, daarvoor was ik nog nooit de grens over gegaan voor vuurwerk. Heb wel spijt dat ik destijds niet nog een Scala 100A had meegenomen met de kennis van nu :frusty:

Alle gekooide 30 mm bakken van Poema/China Red (zelfde fabriek) dus Breakout, Kingdom, Lion, Gorilla etc. hebben echt een kneiterdikke burst.
Broekhoff/Magnum idem dito. Geniet er nog maar van!

Laatst bewerkt:
Escape from hell blijft toch wel een favoriete 30 mm box van mij maar als we alleen 100 shots kunnen kiezen dan de 1.2 sky blue gold with lemon Dalia. Ik had de snelle variant en de kleuren combinatie en burst was toch echt wel heel goed in deze box

Ben enorm jaloers op de mensen die de Corolla Blue nog hebben gevuurd. Staat definitief bovenaan mijn wishlist om een keer af te mogen schieten of live te mogen zien. Helaas nooit aan toegekomen.

Denk voor mijzelf dat de immortal gold dan toch bovenaan staat van degene die ik heb gevuurd.

Kan niet kiezen
Asiatic cheetah, snowblind, yggdrasil of corolla blue.
Maar laat toch wel zien dat Funke boven de rest uitsteekt naar mijn inziens

Mijn avatar is ook een foto van de doos van de Elegant Night die ik heb bewaard :d

Ja dat was het laatste jaar dat Zena nog goede aanbiedingen had met Funke, daarvoor was ik nog nooit de grens over gegaan voor vuurwerk. Heb wel spijt dat ik destijds niet nog een Scala 100A had meegenomen met de kennis van nu :frusty:

Alle gekooide 30 mm bakken van Poema/China Red (zelfde fabriek) dus Breakout, Kingdom, Lion, Gorilla etc. hebben echt een kneiterdikke burst.
Broekhoff/Magnum idem dito. Geniet er nog maar van!
Niceeee, dat detail van je avatar! De Scala 100a nooit meer laten liggen dames en heren! Zie hier het bewijs🫨

• Like
Waarderingen: RCL
Dikste 100sh 30mm bak die ik geschoten heb is de Funke Yggdrasil of Fermata 100a (kan niet kiezen...)

Van de Nederlandse bakken zal dat de Immortal Gold zijn in perfecte weersomstandigheden, uit m'n hoofd 5 jaar terug.

Transbomber is 25 mm
Das dan weer k*t.
Ga ik m anders spelen.
wat kan ik in de omgeving Dordrecht krijgen,dat 30mm is en 100 shots en wat ik een keer gehad moet hebben (voor het evt nie meer kan ? )
Alvast dank voor de suggesties :thumbsup:,en als je wil weten wat ik voor smaak heb,ik heb hier in het lijstjes topic getoond wat ik nu heb voor dit jaar,wellicht helpt t ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan