Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zit nu op 450 euro dat vind ik een prima bedrag.... sta ik niet de hele avond buiten omdat het op moet ofzo.

Ik had geen budget, kan ik er dan al overheen zijn of heb ik nog ruimte? Ik durf ook niet te zeggen voor hoeveel ik nu heb... dan zou ik alle bestellingen bij na moeten gaan.

Ik had geen budget, kan ik er dan al overheen zijn of heb ik nog ruimte? Ik durf ook niet te zeggen voor hoeveel ik nu heb... dan zou ik alle bestellingen bij na moeten gaan.

Precies hoe ik het ook aanpak. Lekker makkelijk zo. En vooral niet alles op gaan tellen want dan wil je oppeens wel een budget. Sommige dingen wil je niet weten.

Ik heb geen budget vastgesteld en doe het meer op gevoel, ik zit nu rond de 1500 euro en vind dit wel een mooi eindbedrag..

Geen budget hier maar ik maak het minder gek als vorig jaar. De hele dag 'knutselen' aan het vuurwerk kostte heel veel tijd en dat ging ten koste van het oud en nieuw gevoel met het vrouwtje.
Denk dat ik rond de 8/900 uitkom voor een half uurtje stampen.
Voornamelijk 25/30mm compounds en een paar toffe dikke cakes.

Het enige wat ik wil gaan doorlonten dit jaar is een screamprojectje dus geen dikke cakeboxen meer...

Net de bestellingen opgeteld en ik kom uit op de €920.

Als ik daar wat ik nog heb bij optel kom ik op zo'n kleine €1050. Ongeveer 7/800 minder als vorig jaar.

Hele dikke prima :)

Ik zit nu op €650,- wat opzich prima is. Je merkt inderdaad wel dat je hier een stuk minder voor koopt. Heb voor m’n gevoel de kleinste collectie in jaren, maar dit zie ik in de uitgaven niet terug.

Normaal rond de €1000 zit nu op €2300 vanwege het vieren met meerdere freaks.
Merk wel dat ik daardoor meer bezig ben met hoe/wat/wanneer. Dit is dus éénmalig:bonk:

Maximale budget is gelukkig niet gehaald, zelfs niet in de buurt!

Gezien de komende week die wel een stuk spannender is geworden is het voor mij nu klaar, ik kijk niet meer op websites en neem ook geen extra geld meer mee tijdens het ophalen.

Het is goed zo

Jaren van 600+ gehad en dan een leuk showtje schieten maar dit jaar wilde ik voor max 100 euro gaan, genieten van het vuurwerk van anderen en zelf veel fonteinen ipv cakes. Helaas zijn er maar weinig goede fonteinen te vinden in Nederland. Ik zit nu op 130 euro en ben bang dat ik mij niet in kan houden en toch nog een tripje naar Duitsland ga doen voor wat kwaliteitsfonteinen en 30mm cakes van Funke/Argento.

Ben bang dat ik alweer over de 2k ben heen gekropen... zou rustiger gaan doen dit jaar omdat ik ook nog over had

Hier nooit echt een budget. Al is het maar om de vraag 'hoeveel heb je dit jaar uitgegeven?' Te kunnen beantwoorden met 'Geen idee'.

Zojuist met uitprinten van alle bonnetjes toch even snel opgeteld met als resultaat: €1987,28... schrok er toch van.

Ga het volgend jaar proberen met 1000 budget.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan