Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klein spul en fonteinen 250
18.00 show 500
22.00 show 500
Paar mooie compounds tijdens het 12 uurs moment 500
Leuke cakes voor tussendoor 5 a 600

Nog wat items die je alvast koopt voor volgend jaar.

2500 ben je zo kwijt voor een leuke avond en dan heb ik het over freakwinkel prijzen.

Ik kan me een oud en nieuw met 500 euro budget niet voorstellen, dan heb je geen budget voor compounds en de echte korting kom je ook niet voor in aanmerking. Met een beetje massel heb je 15 goede cakes en wat klein fonteinen spul.

De rest van het bedrag dat ik afgelopen editie heb uitgegeven, dus tussen 750-800, is budget voor eten/drinken/vuurwerk tijdens mijn 1e keer Fallas.
Alles wat bij 1 van de 2 delen overblijft is meegenomen.
Ik kan dan dubbel genieten voor een mooi budget.

Zeer goede keus. En nog een dik oud en nieuw en naar Valencia, een week lang genieten!

Dit jaar? Hangt van de prijzen en acties af hoeveel geld ik er in steek. Moet ook veel nieuwe apparatuur hebben eigenlijk. Heb nog voldoende staan voor een aardige jaarwisseling dus noodzaak is het niet. Acties maar afwachten, dan vliegen er qel wat honderdjes weer uit, en ook altijd beetje vooruit denken ivm mogelijk verbod en prijsstijgingen. Wat kleiner musthave spul, fonteinen en cakes, komt er sws wel weer bij

Voor dit jaar eigenlijk 1 regel zoals ik het nu zie; kwaliteit boven kwantiteit halen en vooral een budget gaan stellen om ook daarin echt keuzes te maken, maakt het uitzoeken toch nog wat leuker.

Nooit een vooraf vastgelegd budget.
Ik kijk wat er op mn pad komt.
Vroeger was dat max 100 gulden, in 2014 was het €3000 euro en de laatste jaren tussen de €500 en €1000.

Niet echt een budget altijd, dat wordt altijd overschreden. Maar wil me wel meer gaan toeleggen op kwaliteit, dikkere projecten (geen losse boxen meer) en echt uitzoeken aan de hand van een streefbedrag.

Max 650 euro dit jaar. Afgelopen jaarwisseling prima bevallen kwa bestellingen kwam ik niet boven de 320. Dit bedrag is voor internet bestellingen max 650.

En de 29ste koopjesjagen op de 2de verkoopdag dit jaar max 100 euro voor losse verkoop.

2023 ga ik met 2 maten stolen, budget 3K met uitloop tot 3,5. Hoeft natuurlijk niet allemaal op maar als ik kijk naar de 2023 must haves zitten we al over de 2k

Ik heb nooit vooraf een budget bepaald omdat ik nooit wist met welke verrassing de aanbieders kwamen , hoe meer de prijs/kwaliteit klopt hoe meer ik bereid ben te kopen.
Hier in Limboland liggen de Duitse winkels dichter aan huis als de dichtstbijzijnde in NL en die winkel ligt dan weer 5km dichterbij als de dichtstbijzijnde in BE.
In de gouden tijden kon je begin Januari al met 50% korting een behoorlijke basis leggen, en als je daar tussen Mei en Augustus binnen liep dan kreeg je de zelfde aanbieding nog eens als de juiste verkoper in de zaak stond , dan ging ik nietsvermoedend met €150 in de zak even kijken maar uiteindelijk stond ik op de parkeerplaats Tetris te spelen om de stationwagon zo efficiënt mogelijk te vullen langleve de pinautomaten :yes:

En als dan uiteindelijk de webshops hier online kwamen dan nog nooit kunnen inhouden met de gedachte ,,, volgens mij heb ik al genoeg .

Maar dat was vroegaah
Nu nog steeds geen budget omdat ik daar niet consequent genoeg voor ben en de markt mij een beetje helpt doordat ik niet meer de prijs-kwaliteitverhouding-fun beleef .
Ik vind een biefstukje heerlijk maar als die €100 kost dan smaakt het niet naar meeer .

Enige afspraak waar ik me aan wil houden is een paar blokjes van de beste kwaliteit en klaaar .
Één showtje van een paar minuten zonder dat ik me zorgen hoef te maken over politie en de roddels in de straat als je een halve vrachtwagenlading naar buiten begint te slepen om 12u .

Ik weet totaal niet wat het budget voor dit jaar zal zijn. Is ook erg afhankelijk wat de prijzen van het vuurwerk dit jaar gaan doen. Wordt een 100sh 30mm blok dit jaar 150 euro dan wordt het budget een stuk minder, want dat vind ik het niet meer waard. Tuurlijk zal er dan ook een leuke collectie komen, maar niet meer zoals voorgaande jaren.

Lastig om nu al te zeggen. Begin 2024 gaan wij trouwen. Dus moet ik sowieso sparen. Er vanuit gaande dat Remcus dit jaar weer hier komt denk ik dat ik max €1000 euro ga uitgeven. Als dat lukt mag ik niet klagen.

Budget wat is dat? Ik kijk wat ik kan missen en welke leuke producten er voorbij komen. Het ene jaar ben ik €1200,00 kwijt en in een topjaar €3500,00. Alleen moet ik wel zeggen dat ik met een kleiner budget net zoveel plezier heb dan met een groot budget. Dan ben je meer bezig met stoken om het op te krijgen dan dat je aan het genieten bent.

Afgelopen jaar rond de €300,- uitgegeven. Was altijd gewend om zonder budget te kopen of een zeer ruim budget, het is mij prima bevallen.

Ja je hebt om 00:00 geen 25 compounds, nu begonnen met een paar goede fonteinen, daarna wat mooie cakes een compound en afgesloten met een fluit en knal projectje.

Blij dat ik het op deze manier heb ingevuld want zo bleef er budget over voor Fallas :)

Ik heb nog geen idee, ik heb best veel over en neem ook al wat over van iemand die ook wat over heeft. Geen idee wat ik er nog bij ga halen. Ik wil iig nog wel 3 19/20 of 25 schots assortimenten hebben, nog enkele boxen en een paar losse cakes die echte beauties zijn.

Het doel is tussen de 500-1000 als budget en dan vooral focus op kwaliteit. Maar mochten er wederom leuke (freak)acties komen waardoor er goed kwalitatief vuurwerk kan worden vroegtijdig gekocht kan worden dan kan het budget altijd nog herzien worden :bonk: #donttellthewife.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan