Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja mijn budget..... dat hangt er altijd vanaf hoeveel geld ik kan wit wassen zonder dat m'n vrouw het door heeft.

(@ de belastingdienst, het bovenstaande berust zich op een grapje)

Het was € 500,-
Maar na de eerste freakacties was dat € 600,- geworden, maar inmiddels € 650,- geworden :frusty: :holland:

Woon je enigszins in de buurt van apeldoorn? Je bent welkom bij mij tijdens de verkoopdagen... doen we gelijk wat aan dat vervelende probleem!

Absoluut klasse Ghoost!

Willy Meuf verwoorde het zo, dat het ook op mij indruk maakte, dus als je de mogelijkheid hebt Willy, dan ben je ook in Friesland welkom en stuur je me maar een PM.

Mijn broertjes waren hier net op de koffie (vinden vuurwerk ook leuk) en we hebben nu het plan om langs jullie beide te gaan, om er weer eens een ouderwets dagje vuurwerkwinkels van te maken! Een paar jaar geleden gingen wij ook vaak naar winkels in de buurt met z'n allen om vuurwerk te halen, daarna klaar te zetten en mooi te presenteren in onze slaapkamer, maar sinds een paar jaar woon ik niet meer thuis en is mijn budget niet meer wat het geweest is. Maar een dagje vuurwerkwinkels, vuurwerk uitstappen wat we hebben... we hebben allemaal zin om dat dit jaar weer eens te doen! Op deze manier een prachtige actie van Ghoost en Firewire! Ik heb echt een glimlach op mijn gezicht bij de gedachte aan oud en nieuw met een paar vuurwerkwinkels, in de auto lekker top 2000 luisteren en dan met oud en nieuw in de straat staan met vuurwerk!

Ik wil ook graag na oud en nieuw een verslag(je) maken van mijn vuurwerkervaring van dit jaar, mede ook om de vuurwerkwinkels waar Ghoost en Firewire werken te bedanken en te laten zien dat ik er enorm van genoten heb! Dus kijk allemaal na oud en nieuw even in het topic wat ik dan heb aangemaakt :)

Ghoost en Firewire, jullie zijn echt toppers! :D ik stuur jullie beide (nog) een PM.

Tja mijn budget. is wel eve minder gewoorden komt weer klientje er bij dus kost hoop weer mijn budget.550 totaal maar:rolleyes:

Elk jaar probeer rond de 200 te zitten. Dit jaar ga ik er hoogstwaarschijnlijk een paar tientjes over, maja hoort erbij.

Nu 595 uitgeven. Even gekeken wat dit zonder freakacties zou kosten....1063.

Maw ik heb 468 niet uitgegeven. Ben weer trots op mezelf en trakteer mezelf op wat mooi vuurwerk :)

nou, ik zit op het forum voor de gezelligheid (komt eens gezellig in de chat, lekker ouwehoeren over vuurwerk), en heb dit jaar geen geld voor vuurwerk. Had graag gewild dat ik een paar tientjes overhad, maar dat is nou eenmaal niet zo... :wink:

Hoi Willymeuf, ik heb dan wel geen winkel.

Echter woon ik wel in Apeldoorn en als je naar de winkel van Ghoost gaat kom dan daarna maar even bij mij langs, krijg je van mij nog een leuke tas vuurwerk erbij.

Mijn budget is dit jaar 2000 euro dus ik heb het rustig aan gedaan. De overburen hebben voor 3000 euro dus samen zitten we op 5000 euro. dus een top jaarwisseling.

Dus Willymeuf stuur maar een PM dan regelen we dat.

groetjes syndikaat

Hartverwarmend dit topic :applause:

Zelf zat ik in januari al op €500 bij Orthen. De rest van het jaar netjes gedragen totdat Riezebos online ging en ik zag dat ze nog wat Royal cakejes in de outlet hadden.. Eerst een bestelling van €100 en toen toch nog maar een omdat ik twijfelde of ik genoeg gebruik gemaakt had van dit buitenkansje :rolleyes:. Bij die laatste bestelling echt zitten twijfelen maar toen tegen mezelf gezegd.. Deze is de laatste :bonk:. En dan maar hopen dat ze nu stoppen met de mooie acties :bonk:

Mooie dingen gebeuren hier zeg. Leuk om te lezen!

Zelf wat minder budget dit jaar door verhuizing en geboorte van een dochter, maar mooier krijg je het niet dus ik kom niets tekort :)

Zit er sterk aan te denken om al het geld wat ik nog op mijn rekening heb staan te gaan besteden aan vuurwerk. Kan wel eens de laatste keer zijn.

Zit er sterk aan te denken om al het geld wat ik nog op mijn rekening heb staan te gaan besteden aan vuurwerk. Kan wel eens de laatste keer zijn.

Daar ben ik ook over na aan het denken , maar ik moet wel nuchter blijven denken of die 2 pakjes sterretjes het dan veel vetter gaan maken . :angel:

Zit ik ook aan te denken, echter denk ik rond deze tijd van het jaar al gauw dat ik te veel betaal voor een product. Aangezien er weinig-geen freakacties meer zijn.

gewoon na oudjaar in de outlet doen. het lijkt me sterk dat ze van het ene jaar op andere jaar compleet kunnen verbieden en dan heb jij nog mooie boxen voor mooie prijzen ondanks dat het jaar er op dan wellicht het laatste is (of een van de laatste). Maar laat de kop niet hangen jongens ;)

Het gaat wel een beetje off-topic volgens mij, maar: Ik geloof ook niet dat het volgend jaar ineens over zal zijn. Kijk naar hoeveel moeite er nu gedaan wordt om vuurpijlenstandaards te regelen. Uiteraard geeft dat absoluut geen zekerheid, maar voordat er een algeheel verbod komt zullen er denk ik eerst kleinere stappen gezet gaan worden.

Desondanks koop ik van sommige dingen wel voorraad. Vooral omdat het uitloop is of het wel heel goedkoop is, maar wel met ook in mijn achterhoofd dat ik dan iig nog wat heb als het wel verboden wordt...

Willymeuf heeft straks de collectie van zijn leven, benieuwd naar zijn collectiefoto! Alleen maar liefde in December! (Eigenlijk altijd, maar December beetje meer).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan