Zag ik ook ja, maar als je eenmaal wil bestellen krijg je bericht dat ze uitverkocht zijn
Over welke hebben jullie het? Want dan ga ik het even nakijken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zag ik ook ja, maar als je eenmaal wil bestellen krijg je bericht dat ze uitverkocht zijn
Jazeker weet ik wel in welke richting ik moet zoeken, maar.. het duurt mij veel te lang, zou nu toch wel eens willen weten wat het voor een doos is. Potver...![]()
De panter van Wolff, al enkele jaren niet meer in de collectie gehad, en kennen we de Sniper nog, met dat mooie goud. Scorpione inmiddels aangeschaft, kort maar krachtige cake, ben benieuwd hoe die zal zijn in mijn goud project.
Over welke hebben jullie het? Want dan ga ik het even nakijken
De Heavy Legend 25
Beste Freaks,
We zetten de site enkele uren offline.
We gaan een overzichtelijke indeling maken waar alle producten onder gaan vallen.
Nu is het niet overzichtelijk meer namelijk.
Zodra de site weer online is zullen we dat hier melden.
Grt Team Vuurwerkcentrum Brabant
Kunnen ze dan meteen iets doen aan de traagheid van de website.![]()
Via telefoon opent de site gewoon helemaal niet.
Is het trouwens ook nog mogelijk om een aanvulling te plaatsen op m'n (al betaalde) bestelling? Of wordt het dan weer een aparte bestelling met een apart lijstje?
Meerdere bestellingen plaatsen is geen probleem.
Kies alleen even het tijdsblok 07:00 - 07:05 op de dag dat je al een bestelling hebt staan.
Ik zorg er dan voor de deze bestellingen bij elkaar worden gevoegd.
Jij ontvangt gewoon weer een bestelbon die je bij het ophalen mee dient te nemen.
Ik wilde ook mijn 4de bestelling plaatsen Pascal, maar ik kan niet meer voor het tijdsblok 28-12-2018 van 07:00 - 07:05
kiezen... Wel op de andere dagen staat tijdsblok 7.00 - 7.05 erbij, maar dus niet op de vrijdag 28-12....
Bij de vorige 2 bestellingen kon ik wel nog voor het tijdsblok 7.00 - 7.05 kiezen.
Daarna heb jij nog alles voor mij gecontroleerd of de bestellingen bij elkaar staan..
Ik hoop dat de op=op producten die ik wil bestellen, nog niet op zijn voor mijn 4de bestelling.
Wat kan ik nu het beste doen?
Oww en ja.... De site is idd erg sloom hahah.![]()