Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het budget maar losgelaten😆
Koop dit jaar gewoon wat ik mooi vind omdat het waarschijnlijk laatste jaar is dat ik nog het hele jaar door bezig ga zijn met deze hobby. Volgend jaar nog 2 max 3 compounds en aantal losse cakes.

De alsmaar stijgende prijzen, steeds meer klein kaliber gepruttel en steeds meer kooiloos maakt dat de hobby voor mij wel klaar is

Koop dit jaar gewoon wat ik mooi vind omdat het waarschijnlijk laatste jaar is dat ik nog het hele jaar door bezig ga zijn met deze hobby. Volgend jaar nog 2 max 3 compounds en aantal losse cakes.

De alsmaar stijgende prijzen, steeds meer klein kaliber gepruttel en steeds meer kooiloos maakt dat de hobby voor mij wel klaar is
Zit hier ook op die twijfel wipwap. Vandaar dit jaar het budget gehalveerd.
Al resulteert dat met de nieuwe prijzen al gauw in een kwart van de collecties van voorheen...

Al resulteert dat met de nieuwe prijzen al gauw in een kwart van de collecties van voorheen..

Wat overigens ook niet meehelpt, diverse kwaliteitsdebacles gehad, waar je dan wel financieel voor bloedt, maar op de avond der avonden niet het plezier van ondervindt, integendeel. Dan kun je zeggen, dat hoort erbij, maar met een budget van 2k is dat makkelijker te slikken dan met 500. Haalt voor mij een hoop lol eraf.

Al resulteert dat met de nieuwe prijzen al gauw in een kwart van de collecties van voorheen..

Wat overigens ook niet meehelpt, diverse kwaliteitsdebacles gehad, waar je dan wel financieel voor bloedt, maar op de avond der avonden niet het plezier van ondervindt, integendeel. Dan kun je zeggen, dat hoort erbij, maar met een budget van 2k is dat makkelijker te slikken dan met 500. Haalt voor mij een hoop lol eraf.
Ja snap ik heel goed! Haha ik kan je zeggen als je budget zwaar overschreden is richting de 2k dan doet een slecht product nog steeds wel pijn! Blijft wel lastig vind ik zelf, je kan bewezen toppers vroeg in het jaar kopen, maar nieuwe producten blijven ook aantrekkelijk waardoor je makkelijk over je "budget" gaat!

Complimenten voor iedereen die het allemaal beperkt hebben tot een paar compounds!

Heb niet echt een budget. Maak vooral begin van het jaar een lijst met must haves die er moeten komen en een verlanglijstje met producten die ik koop als ik ze tegen kom voor een leuke prijs. Koop weinig extra bij dus zo blijft het altijd wel redelijk in de perken.

Ik heb ook niet echt een budget, ik heb een maximum aantal producten in m’n hoofd en maak gedurende het jaar steeds op basis van (freak)acties de keuzes.

Dit jaar ligt het aantal waarschijnlijk wel iets lager als normaal, aangezien ik deze zomer een dure trip naar Noorwegen heb gehad met de voetbal ⚽️.

Heb voor het eerst in jaren dat ik me redelijk in weet te houden qua aankopen. Ik werk nooit echt met een budget, koop gewoon hetgeen ik graag wil en het ook waard vind, zolang het maar niet té gek wordt. Dit jaar leer ik mij daarin voor het eerst echt te beheersen.

zit op dit moment op een 600. en dat is voor mijn doen best bescheiden. normaal kom ik uit rond een 2 a 3000. Probeer dit jaar maximaal 1500 uit te geven. Maar het liefst wat minder

Ik stook cakes etc vooral na 23u dus niet superveel van nodig als je normaal doet. Verwacht <750 dit jaar.

Voornemen was om jaarlijks te gaan afbouwen sinds de corona jaarwisselingen. Tot op heden is daar aan het aantal bestellingen te zien nog niet veel van terecht gekomen:bonk:Budget heeft echt geen zin, want wordt altijd meer:p2

Voornemen was om jaarlijks te gaan afbouwen sinds de corona jaarwisselingen. Tot op heden is daar aan het aantal bestellingen te zien nog niet veel van terecht gekomen:bonk:Budget heeft echt geen zin, want wordt altijd meer:p2
Haha herkenbaar. Tijdens corona dacht ik geleerd te hebben dat je met minder ook heel veel plezier hebt.

Zoals ik elders op dit forum al is heb beschreven,een echt budget heb ik nooit gehad,dat was afhankelijk van hoe goed m'n baan betaal(de) en van zaken zoals dat corona geneuzel,vakanties, etc etc.
Dit jaar is het tot zover 800 geworden,waarbij ik moet zeggen dat van 1 aankoop,de werkelijk waarde hoger ligt maar dat is dmv echt serieuze kortingen veel lager uitgepakt,gelukkig voor mij :d
Verwachting is dat er nog wel iets zal bijkomen,ik heb bij vuurwerkpap namelijk ivm een verandering in een bestelling nog een bedrag tegoed open staan,en dat ga ik de 15e even cashen voor nog iets leuks,echter is de kans aanwezig dat wat ik voor dat tegoed wil,het gaat betekenen dat ik er iets bij moet leggen 🤔
Dat is dan echter wel gelijk het laatste,dan vind ik het mooi geweest. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan