Knettermans
VWC lid
Bij mij zit excel ook vol met details maar prijzen horen daar niet bij!Haha lekker bezig, ik heb ook alles in excel maar zonder prijzen, heb je niks met budget te maken ook![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij zit excel ook vol met details maar prijzen horen daar niet bij!Haha lekker bezig, ik heb ook alles in excel maar zonder prijzen, heb je niks met budget te maken ook![]()
Oeps, +50Streven was 400, teller staat op 460.
Gelukkig ook nog wat leuke fonteinen van vorig jaar over. Dus ik DENK dat het hierbij blijft....
Zit hier ook op die twijfel wipwap. Vandaar dit jaar het budget gehalveerd.Ik heb het budget maar losgelaten
Koop dit jaar gewoon wat ik mooi vind omdat het waarschijnlijk laatste jaar is dat ik nog het hele jaar door bezig ga zijn met deze hobby. Volgend jaar nog 2 max 3 compounds en aantal losse cakes.
De alsmaar stijgende prijzen, steeds meer klein kaliber gepruttel en steeds meer kooiloos maakt dat de hobby voor mij wel klaar is
Zit hier ook op die twijfel wipwap. Vandaar dit jaar het budget gehalveerd.Ik heb het budget maar losgelaten
Koop dit jaar gewoon wat ik mooi vind omdat het waarschijnlijk laatste jaar is dat ik nog het hele jaar door bezig ga zijn met deze hobby. Volgend jaar nog 2 max 3 compounds en aantal losse cakes.
De alsmaar stijgende prijzen, steeds meer klein kaliber gepruttel en steeds meer kooiloos maakt dat de hobby voor mij wel klaar is
Ja snap ik heel goed! Haha ik kan je zeggen als je budget zwaar overschreden is richting de 2k dan doet een slecht product nog steeds wel pijn! Blijft wel lastig vind ik zelf, je kan bewezen toppers vroeg in het jaar kopen, maar nieuwe producten blijven ook aantrekkelijk waardoor je makkelijk over je "budget" gaat!Zit hier ook op die twijfel wipwap. Vandaar dit jaar het budget gehalveerd.
Al resulteert dat met de nieuwe prijzen al gauw in een kwart van de collecties van voorheen..
Wat overigens ook niet meehelpt, diverse kwaliteitsdebacles gehad, waar je dan wel financieel voor bloedt, maar op de avond der avonden niet het plezier van ondervindt, integendeel. Dan kun je zeggen, dat hoort erbij, maar met een budget van 2k is dat makkelijker te slikken dan met 500. Haalt voor mij een hoop lol eraf.
Haha herkenbaar. Tijdens corona dacht ik geleerd te hebben dat je met minder ook heel veel plezier hebt.Voornemen was om jaarlijks te gaan afbouwen sinds de corona jaarwisselingen. Tot op heden is daar aan het aantal bestellingen te zien nog niet veel van terecht gekomenBudget heeft echt geen zin, want wordt altijd meer
![]()