Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoewel het nog even duurt zijn er waarschijnlijk al veel leden bezig met in hun hoofd welke producten ze aan het eind van het jaar gaan aanschaffen. Hier is het de mogelijkheid om deze lijsten te plaatsen!

Let op! Dit topic is gemaakt voor producten legaal consumentenvuurwerk dus geen buitenlands consumentenvuurwerk en professioneel spektakelvuurwerk.

Ik had mij voorgenomen rustig aan te doen. Is op zich tot nu toe aardig gelukt maar denk aan het einde van de rit dat ik rond de 2k uitkom

Had voor mezelf aan het begin van het jaar een budget van €1000 in gedachte, maar inmiddels al voor €1700 besteld. Oeps. Nouja, dit jaar bevind ik me een een goede financiële situatie, dus een keer goed los kan en wil ik mezelf wel een keer veroorloven. Denk dat dit wel bij 1 jaar blijft en het volgend jaar flink terug zal gaan in budget.
Een nobel streven om eenmalig zo veel geld uit te geven.

Maar eens kijken wat ik er dit jaar mee doe. Vorig jaar best wel wat over aan categorie 1 en wat boxen (o.a. Kingsmen, oude Noi-Z, Transbomber, Immortal Gold, Escape Room, Dutch Protocol etc.) vanwege diverse omstandigheden. Maar door gezeik met mijn ex politie aan de deur gehad die alles meegenomen hebben, inclusief alle F1. Dus wordt een rustig jaartje ben ik bang.... Gelukkig zijn ze wel de Hamlet vergeten die nog ergens anders stond dus heb ik in ieder geval nog iets

Dan ben je serieus genaaid door je (h)ex! Ik hoop dat je nog wel wat bij elkaar kan scharrelen om naast de Hamlet te stoken.

Dit jaar verwacht ik echt de knip erop, heb nog wat voorraad in duitsland liggen dus ik denk ongeveer €500 max. Dit jaar echt heel scherp kijken naar alle producten wat ik er écht nog bij wil hebben. Voorheen zat ik wel tussen de €3000 - €5000 (ter referentie van de knip erop, gezien €500 alsnog veel geld is).

Dit jaar verwacht ik echt de knip erop, heb nog wat voorraad in duitsland liggen dus ik denk ongeveer €500 max. Dit jaar echt heel scherp kijken naar alle producten wat ik er écht nog bij wil hebben. Voorheen zat ik wel tussen de €3000 - €5000 (ter referentie van de knip erop, gezien €500 alsnog veel geld is).
Dus geen lange compilatie dit jaar Flutsjah? :(

Ik durf het niet uit te rekenen. Ik had mij voorgenomen om €750 uit te geven. 21 bestellingen verder schat ik in dat ik daar ver boven zit…
Lieverd, als je dit leest omdat ik voor 28 december het loodje gelegd heb. Je moet nog naar winkels in Breda, Woerden, De Meern, Leiderdorp, Pijnacker en Zoetermeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan