Wat is jouw budget dit jaar ?

€500 hoop ik het mee te doen dit jaar. Vorig jaar had ik hetzelfde budget vastgesteld, maar toen ben ik daar toch wel flink overheen gegaan.

€500 is al een hoop geld, zeker voor een student. Gewoon de beste producten er uit zoeken en dan voor de laagste prijs, dan kan je een prachtige collectie samenstellen.

Mijn max is toch eigenlijk wel 200 euro. Zal dus tussen de 150/200 vallen. Wat mij overigens wel leuk lijkt om een before/after overzicht te creëren. Iedereen post wat hij verwacht uit te geven. En wat hij/zij daadwerkelijk uitgegeven heeft. Denk dat we tot een schrikbarende conclusie zullen komen ;)

tja probeer me bestelling bij pronk rond de 300 eu te houden dat gaat ook wel lukken maar er komt nog wat klein grut bij zoals meter pakketje en wat illegaal dus ik verwacht zo'n 400 a 450 euro.
Gelukkig betalen wat vrienden mee die geen vuurwerk liefhebber zijn dus ik hoop zo'n 100 eu van hun af te troggelen om mijn kosten te drukken :P tenslotte steken we al het sier vuurwerk met ze alle af.

Helaas ben ik de enige vuurwerk liefhebber niemand die er wat om geeft binnen mijn omgeving. Ik krijg altijd te horen zonde van je geld en opmerkingen van ja dat ligt aan je leeftijd dat gaat nog wel over...... aaarg!

Ik heb me budget flink naar beneden moeten gooien omdat ik een financiële tegenvaller had ondertussen ook al weer een flinke meevaller maar hou het lekker bij de 95 euro ipv de 300-400 eu die ik van plan was uit te geven. Er zijn namelijk nog een aantal dingen in me huis die aan vervanging toe zijn :)

tja probeer me bestelling bij pronk rond de 300 eu te houden dat gaat ook wel lukken maar er komt nog wat klein grut bij zoals meter pakketje en wat illegaal dus ik verwacht zo'n 400 a 450 euro.
Gelukkig betalen wat vrienden mee die geen vuurwerk liefhebber zijn dus ik hoop zo'n 100 eu van hun af te troggelen om mijn kosten te drukken :P tenslotte steken we al het sier vuurwerk met ze alle af.

Helaas ben ik de enige vuurwerk liefhebber niemand die er wat om geeft binnen mijn omgeving. Ik krijg altijd te horen zonde van je geld en opmerkingen van ja dat ligt aan je leeftijd dat gaat nog wel over...... aaarg!

Zelfde verhaal hier, ben nu 20 maar mijn ouders zeggen dat na mijn studie ik het helemaal zat ben!
Echt niet! Sinds mijn 11de ben ik al verslaafd, en ik geef nog steeds velen euros uit!

Dus laat je niet opfokken en doe wat je leuk vind!
Groeten Derk!

Fred had dit plaatje op Facebook staan. Ik moest meteen aan dit topic denken, vandaar dat ik het even plaats.
387191_279493818752576_100000758798459_733573_1857550299_n.jpg

Zelfde verhaal hier, ben nu 20 maar mijn ouders zeggen dat na mijn studie ik het helemaal zat ben!
Echt niet! Sinds mijn 11de ben ik al verslaafd, en ik geef nog steeds velen euros uit!

Dus laat je niet opfokken en doe wat je leuk vind!
Groeten Derk!

Ik ken het, mijn ouders zitten ook altijd te zeuren over dat het zonde is van mijn geld, vooral mijn vader. Maar wie staat er nog eerder buiten dan ik?..Juist, mn vader.

Wat ik wel weet is zodra ik afgestudeerd ben (hoop volgend jaar), dat ik eenmalig een maandsalaris aan vuurwerk ga uitgeven..Wat gaan ze dat leuk vinden dan zeg:D
Ofwel, ik verwacht niet dat het minder wordt, maar alleen maar erger.

Mijn grens ligt om en nabij de 500 euro.
Voordeel van een om en nabij grens is dat het niet erg is dat het iets meer of minder wordt. (zo'n 10%)
En het is leuk om de wensen te voldoen binnen deze grens. Budget onbeperkt brengt "TE veel" keuzes met zich mee.
Voor dit bedrag kan ik mijn stooklust wel bevredigen :-)

Het budget is bij mij ook dit jaar weer omhoog gegaan, nu naar ongeveer 400euro.

De 'reden': ben afgelopen zomer gestopt met roken, maar het geld moet toch in rook op gaan!

Mijn budget is eigenlijk zoveel als ik heb.
Ik geef er alles aan uit, vuurwerk is eenmaal mijn hobby.
Ik geef het uit aan vuurwerk en assecoires, iemand anders aan modelbouwauto's.

Dit jaar ongeveer €350,- ik heb ook nog €50,- vuurwerk gewonnen. Dus €400,-
Er komt nog bij, het geld wat ik nu nog krijg geef ik er ook aan uit! En krijg nog €60,- van mijn moeder voor vuurwerk.
Je moet toch wat met je geld eh, :p

Volgend jaar is het budget 3x of 4x zo groot. Ik neem me een bijbaam. Wat vakkenvullen.
3x raden waar ik het aan uitgeef? Juist ja, vuurwerk!

Back
Bovenaan