Wat is jouw budget dit jaar ?

netjes toch. Ik denk dat ik rond de 1000 zit dit jaar. Moet ook m'n rijbewijs betalen en een auto kopen dus moet 't wat rustiger aan doen dit jaar...

Ik heb werkelijk nog geen idee. Hangt van meerdere factoren af.. In principe tussen 150 euro en 300 euro..

Dit jaar zal mijn budget rond de €600 liggen. Het blijft voor mij altijd een sport om zoveel mogelijk mooie cakes te krijgen voor weinig geld :)

Dit geld besteed ik alleen aan legaal vuurwerk. Illegaal ben ik 2 jaar geleden van afgestapt.

Hmmm...Dit jaar hopelijk rond de 100€. We zullen zien. Volgend jaar gaan we gelukkig weer naar de 300€

Hangt van alles af, de prijzen enzovoort...
Ik schat 100-150 euro, niet veel dit jaar.
Volgend jaar full-time werken dus PAS DAN MAAR OP! haha

Was van plan ongeveer 125 uit te geven, zit nu aan de 175...:devil:
Het kan zo zijn dat er nog wat dingen van mijn lijst gaan. (hangt er ook van af welke producten ik gratis krijg)

Budget voor dit jaar vastgelegd tussen 400-600 euro, zal uiteindelijk wel tegen de 600 euro aan gaan zitten.

Weinig, soms zie ik hier bedragen en denk ik echt gewoon ._.
Maar zelf heb ik nog geen baan, vanaf Januari ga ik full-time werken bij wat nu m'n stage is :)
Nu is het budget 50-120 euro.
Volgend jaar iets rond de 500 =D

dit jaar wordt het zelf betalen :( rond de 75eu denk ik, maximaal 85. hopelijk wilt me moeder me nog 10eu sponseren dan kan ik nog een pijlenpakket(tje) erbij doen :p

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan