Wat is jouw budget dit jaar ?

Het kan inderdaad te gek. Ik denk dat ik dit jaar ook rond de 300 euro eigen inleg ga zitten, daar komt nog geld bovenop van wat ik verdien. Het is heel wat midner, maar daarom denk ik niet minder leuk voor mij.

Elk jaar meer.
Als ik iets minder heb dan kan ik het niet uitstaan.
Behalve sommige potten en pijlen , als die er niet zijn best. Maar zoiezo een andere pot in de plaats.
Denk dit jaar 800 euro's.

denk dat t dit jaar zo n 600/700 word ga dit jaar ook nog verhuizen kost ook geld maar denk dat ik hier wel genoeg aan heb :):p

Was eerst van plan om rond de 100 euro uit te geven, maar mijn wishlist zit nu al op ongeveer 150 euro! XD 150 euro is een bedrag waar je veel mee kunt, en ik me zeker mee kan vermaken!

Soms vraag ik me af waar de tijd gebleven is dat ik voor enkele tientjes de gehele dag plezier had...rotjes, babypijltjes, singleshots, grondbloemen en kleine matjes. De hele dag heksenketels maken tot je vingers er vanaf vielen door de winterkou...
Tegenwoordig moet het allemaal groots en veel, tja...en als je dan een paar leuke potten wilt ben je al gauw 500euro kwijt. Momenteel kom ik rond 800euro uit (belachelijke NL prijzen!!!!) maar probeer dit nog wat naar beneden te schroeven want laten we eerlijk zijn; het is toch van de zotte dit soort bedragen!........
Maar mijn god wat is het leuk!!! :wink:

@Dabombe: ik weet niet wat je wilt bestellen dit jaar, maar als je bij een van de winkels besteld met de 30/35% acties(onder voor behoud) dan kan je tot 1040,- bestellen. Prijzen zijn inderdaad erg hoog, maar als je enkele maanden van te voren optijd begint met geld opzij te zetten, dan is de inbraak op de portemonnee ook niet zo groot vlak voor oud & nieuw. Zit zelf dit jaar op 1200,-

Een budget is misschien handig als je alleen in Nederland vuurwerk koopt en alles in 1 dag opmaakt, maar ik denk dat de meesten ook in het buitenland kopen of in de illegale handel, tussendoor wat willen afsteken of vuurwerk voor meerdere jaren tegelijk willen kopen. Dan is een budget niet handig meer, omdat je niet echt bezig bent voor een bepaald bedrag iets uit te zoeken voor 1 gelegenheid. Ik vind het wel merkwaardig dat niemand anders daar last van lijkt te hebben. In ieder geval had ik dat voorgaande jaren wel. Dit jaar doe ik niet meer mee aan al het zware illegale vuurwerk en kan ik wel een budget noemen, en dat zal zo'n €400 zijn.

Haha... mijn budget is na vanavond iets gestegen. Heb op PSV gewed met 10 euro inleg op Bwin, heb 75 euro gewonnen. Komt mijn budget hierdoor nu dus uit op 565,- euro. :D

Ach,

Mijn budget weet ik nooit precies. Ik houd het eerlijk gezegd ook niet bij.
Ik houd het leuk. Dus eurootje of 300. Soms iets meer soms iets minder.
Kun je hoop leuke dingen voor doen. Misschien als ik dit jaar nog ergens bij kan verdienen dat het iets meer word, maar anders houd ik het hierop.
greetzz

@Dabombe: ik weet niet wat je wilt bestellen dit jaar, maar als je bij een van de winkels besteld met de 30/35% acties(onder voor behoud) dan kan je tot 1040,- bestellen. Prijzen zijn inderdaad erg hoog, maar als je enkele maanden van te voren optijd begint met geld opzij te zetten, dan is de inbraak op de portemonnee ook niet zo groot vlak voor oud & nieuw. Zit zelf dit jaar op 1200,-

@ vuurwerk-freak
Ik ben er gelukkig al enkele weken mee bezig maar heb nog niet besteld omdat ik even wat acties af wilde wachten. Uiteraard ga je als liefhebber op zoek naar aantrekkelijke kortingsacties (gelukkig zijn die er nog!), dat is iets wat ik inmiddels al enkele jaren doe. Maar als je dan achteraf even alles op een rijtje zet....:shocked: dan schrik je soms toch. Maar ach, het is een fantastische hobby, en dat mag zo af en toe best wel wat kosten toch? :wink:. Dank voor je reactie trouwens! :bye:

Het wordt waarschijnlijk rond de 350, met hopelijk nog een beetje korting dan zou het nog wel eens iets meer worden.

Back
Bovenaan