Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen jaar had ik de laatste Evolution Fireworks Mayhem 150 shots cakebox besteld bij een winkel, bij het ophalen op 29 December sta ik bij de afhaalbalie en zegt de verkoper achter de balie "deze box krijg je als vervanging voor de Evolution Mayhem" , het ging volgens de verkoper om een box met dezelfde effecten en kruitinhoud als de Mayhem, ik wist gelukkig wel beter en zei dat deze vervangende box geen goede vervanger is hiervoor , en dat ik mijn geld terug wil en niet het vervangende artikel .
De verkoper probeerde nogmaals de vervangende box aan mij mee te geven, maar ik bleef zeggen dat ik het geld dan terug wil, op een gegeven moment zegt hij tegen zijn collega verkoper met een boos gezicht "geef 'm die box ( de Evolution Mayhem ) maar mee" en toen haalden ze de Evolution Mayhem gewoon achter uit de bunker op..
Nog nooit meegemaakt dat een winkel een besteld artikel niet wil mee geven terwijl het gewoon op voorraad is...
Heb de Evolution Mayhem nog hier liggen vanwege de harde wind vorig jaar, hopelijk dit jaar beter weer zodat ik er rustig van kan genieten![]()
Afgelopen jaar had ik de laatste Evolution Fireworks Mayhem 150 shots cakebox besteld bij een winkel, bij het ophalen op 29 December sta ik bij de afhaalbalie en zegt de verkoper achter de balie "deze box krijg je als vervanging voor de Evolution Mayhem" , het ging volgens de verkoper om een box met dezelfde effecten en kruitinhoud als de Mayhem, ……………… en de rest![]()
Waarschijnlijk wou die hem zelf afstekenAfgelopen jaar had ik de laatste Evolution Fireworks Mayhem 150 shots cakebox besteld bij een winkel, bij het ophalen op 29 December sta ik bij de afhaalbalie en zegt de verkoper achter de balie "deze box krijg je als vervanging voor de Evolution Mayhem" , het ging volgens de verkoper om een box met dezelfde effecten en kruitinhoud als de Mayhem, ik wist gelukkig wel beter en zei dat deze vervangende box geen goede vervanger is hiervoor , en dat ik mijn geld terug wil en niet het vervangende artikel .
De verkoper probeerde nogmaals de vervangende box aan mij mee te geven, maar ik bleef zeggen dat ik het geld dan terug wil, op een gegeven moment zegt hij tegen zijn collega verkoper met een boos gezicht "geef 'm die box ( de Evolution Mayhem ) maar mee" en toen haalden ze de Evolution Mayhem gewoon achter uit de bunker op..
Nog nooit meegemaakt dat een winkel een besteld artikel niet wil mee geven terwijl het gewoon op voorraad is...
Heb de Evolution Mayhem nog hier liggen vanwege de harde wind vorig jaar, hopelijk dit jaar beter weer zodat ik er rustig van kan genieten![]()
Bij het lange wachten bij vuurwerk breda jaren geleden een interview gedaan bij tv brabant of omroep brabant om de tijd te doden. Was best leuk!
Is daar niet toevallig een filmpje van ofzo? Altijd leuk om te zien als er freaks worden geïnterviewd.
Tof om te zien ATFJa heeft ook op het forum gestaan dacht ik..
Kan me dot nog goed herinneren. Ging met mn broer op de fiets nog wat vw halen. Hij zegt we moeten nog een mat, ik had niet veel te besteden en zeg dat is niks jn NL je kan dat beter laten liggen, eind goed al goed de mat kwam er. Om 12 uur op 1 januari dat ding aangesyoken en we schrokken ons rot, en hij maar van wal steken dat de Nederlandse matten echt wel goed waren haha.Zal een jaar of 12 geleden zijn dat ik bij mijn toen plaatselijke GBV dealer 2 Mega Celebration Crackers 100.000 klappers op ging halen. Ze bleken achteraf toen beide flashkruit te bevatten en klapten daarom prima.