Wat is jou leukste, gekste of meest unieke afhaalervaring.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het afhalen is voor ons allemaal een groot onderdeel van de hobby. Door velen zelfs genoemd als leukste onderdeel. Nou hebben we vast allemaal wel eens leuke, gekke of unieke momenten beleefd tijdens het afhalen. Deel het hier met ons.

Tijdens het ophalen van de gewonnen vuurwerkbox een foto laten maken zodat zij deze naar de importeur konden sturen :p

De verbaasde blikken toen ik eind 2019 met 4x een 100.000 klapper door de lokale vuurwerkwinkel liep. Die kon je toen met die actie van Vuurwerkplanet gratis krijgen bij een bestelling vanaf 30 euro. Heel veel mensen wisten daar blijkbaar niet van af.

Meest unieke oud en nieuw : de twee keer met een stookverbod wegens corona. Geweldig los gegaan en om mij heen dus ook. Geweldig om te zien, was echt een kick moment.

beste afhaalervaring was toch wel toen ik 2018-2019 een gewonnen box af ging halen. mede doordat ik toen voor de eerste en enigste keer ooit een keer met mn moeder vuurwerk ben gaan afhalen. die heeft er eigenlijk niet zoveel mee maar deze vond ze maar wat mooi

Afgelopen jaar had ik de laatste Evolution Fireworks Mayhem 150 shots cakebox besteld bij een winkel, bij het ophalen op 29 December sta ik bij de afhaalbalie en zegt de verkoper achter de balie "deze box krijg je als vervanging voor de Evolution Mayhem" , het ging volgens de verkoper om een box met dezelfde effecten en kruitinhoud als de Mayhem, ik wist gelukkig wel beter en zei dat deze vervangende box geen goede vervanger is hiervoor , en dat ik mijn geld terug wil en niet het vervangende artikel .

De verkoper probeerde nogmaals de vervangende box aan mij mee te geven, maar ik bleef zeggen dat ik het geld dan terug wil, op een gegeven moment zegt hij tegen zijn collega verkoper met een boos gezicht "geef 'm die box ( de Evolution Mayhem ) maar mee" en toen haalden ze de Evolution Mayhem gewoon achter uit de bunker op..

Nog nooit meegemaakt dat een winkel een besteld artikel niet wil mee geven terwijl het gewoon op voorraad is...

Heb de Evolution Mayhem nog hier liggen vanwege de harde wind vorig jaar, hopelijk dit jaar beter weer zodat ik er rustig van kan genieten :D

Afgelopen jaar had ik de laatste Evolution Fireworks Mayhem 150 shots cakebox besteld bij een winkel, bij het ophalen op 29 December sta ik bij de afhaalbalie en zegt de verkoper achter de balie "deze box krijg je als vervanging voor de Evolution Mayhem" , het ging volgens de verkoper om een box met dezelfde effecten en kruitinhoud als de Mayhem, ik wist gelukkig wel beter en zei dat deze vervangende box geen goede vervanger is hiervoor , en dat ik mijn geld terug wil en niet het vervangende artikel .

De verkoper probeerde nogmaals de vervangende box aan mij mee te geven, maar ik bleef zeggen dat ik het geld dan terug wil, op een gegeven moment zegt hij tegen zijn collega verkoper met een boos gezicht "geef 'm die box ( de Evolution Mayhem ) maar mee" en toen haalden ze de Evolution Mayhem gewoon achter uit de bunker op..

Nog nooit meegemaakt dat een winkel een besteld artikel niet wil mee geven terwijl het gewoon op voorraad is...

Heb de Evolution Mayhem nog hier liggen vanwege de harde wind vorig jaar, hopelijk dit jaar beter weer zodat ik er rustig van kan genieten :D

Wauw dat is echt bizar eigenlijk, oplichtingspraktijken :bonk:

Bij het lange wachten bij vuurwerk breda jaren geleden een interview gedaan bij tv brabant of omroep brabant om de tijd te doden. Was best leuk!

Savonds om 23.00 een collega moeten bellen, of hij even 40 min naar ons wilde rijden want het bestelde vuurwerk paste niet allemaal in de caddy :angel:

Afgelopen jaar had ik de laatste Evolution Fireworks Mayhem 150 shots cakebox besteld bij een winkel, bij het ophalen op 29 December sta ik bij de afhaalbalie en zegt de verkoper achter de balie "deze box krijg je als vervanging voor de Evolution Mayhem" , het ging volgens de verkoper om een box met dezelfde effecten en kruitinhoud als de Mayhem, ……………… en de rest:wink:

Hier een soortgelijke ervaring. Bestelling:
3x Avalanche Thunder
1x Mayhem Mine & The Blackstone (zit het in de naam ‘Mayhem’?)

Bij het ophalen 1x Avalanche Thunder en 1x een 20 mm setje van 2 cakes. Gemeld dat ik nog 2x AT mis (oohh?? was de reactie). Het setje vond ik erg klein ogen dus bij controle bleek het niet de MM&BS te zijn. Hier ook melding van gemaakt (maar dit is toch dezelfde, de MM&BS staan op de bon:bonk:). Toen kwam het voorstel voor een ander 20mm setje, wat ook niet gelijkwaardig was. Ik gaf aan dat geld terug dan een betere optie was, want bijna alles was al uitverkocht. Toen werd de chef erbij gehaald. Nog een voorstel, mijn voorstel geld terug, nog een voorstel, mijn voorstel geld terug, moeilijk moeilijk moeilijk. Uiteindelijk zagen ze ook wel in dat we er zo niet uit kwamen en ze gewoon teveel uitverkocht hadden om wat te kunnen bieden (kan overigens gebeuren, vorig jaar was gewoon gekkenhuis). Met geld terug ook nog voor moeten rekenen wat ik voor de niet geleverde cakes betaald had, rekenen was niet hun sterkste kant laten we maar zeggen. Scheelde toch wel €40. Uiteindelijk met 1x AT de deur uit gelopen.

Normaal ben ik echt niet de moeilijkste, maar dit vond ik toch een vrij bizarre en klantonvriendelijke ervaring. Kan prima zijn dat een product niet meer op voorraad is door welke reden dan ook, geen probleem. Maar dan verwacht ik wel een passende oplossing.

Waarschijnlijk wou die hem zelf afsteken :D

Bij het lange wachten bij vuurwerk breda jaren geleden een interview gedaan bij tv brabant of omroep brabant om de tijd te doden. Was best leuk!

Is daar niet toevallig een filmpje van ofzo? Altijd leuk om te zien als er freaks worden geïnterviewd.

Jaren terug een mooie ervaring gehad. Ik had al via allerlei constructies héél goedkoop 2x de Spring Garden van broekhoff besteld. 50% korting en nog eens 50 euro eraf via een vakantieveilingen actie. Uiteindelijk ongeveer €75,- betaald.

Bij het afhalen bleken beide compounds niet op voorraad te zijn en kreeg ik 2 vervangers. Wat bleek, het waren 2 4-packs uit de Crown Collection van €179,- p.s. Ik voelde mij best wat schuldig ten opzichte van de winkelier maar ben toch stiekem met een big smile in de auto gestapt.. :applause:

Mijn zwager en ik stonden te wachten op onze bestelling, beetje ouwehoeren en stellingen met vuurwerk filmen, tot er plotseling een vrouw achter ons flauwviel in het bijzijn van haar jonge kinderen. Lichte paniek bij de kinderen en in de winkel, maar gelukkig ging het snel weer goed met de vrouw en bleek haar bloedsuiker niet in orde.

Het bizarre is dus dat wij t geluid van de knal van mevrouw op de grond en de schrik van de kinderen op camera hebben terwijl we nietsvermoedend wat stellingen aan t filmen waren.

Wanneer je zelf net als andere klanten van die winkel net 'iets' teveel kilo's in de auto staat te proppen en dan ineens de politie voorbij komt rijden...meerdere enigzins gespannen koppies ineens :shy: bleek dat iets kwamen wat totaal niet vuurwerk gerelateerd was..pfieuw

Zal een jaar of 12 geleden zijn dat ik bij mijn toen plaatselijke GBV dealer 2 Mega Celebration Crackers 100.000 klappers op ging halen. Ze bleken achteraf toen beide flashkruit te bevatten en klapten daarom prima.:p

Zal een jaar of 12 geleden zijn dat ik bij mijn toen plaatselijke GBV dealer 2 Mega Celebration Crackers 100.000 klappers op ging halen. Ze bleken achteraf toen beide flashkruit te bevatten en klapten daarom prima.:p

Kan me dot nog goed herinneren. Ging met mn broer op de fiets nog wat vw halen. Hij zegt we moeten nog een mat, ik had niet veel te besteden en zeg dat is niks jn NL je kan dat beter laten liggen, eind goed al goed de mat kwam er. Om 12 uur op 1 januari dat ding aangesyoken en we schrokken ons rot, en hij maar van wal steken dat de Nederlandse matten echt wel goed waren haha.

Ik vergeet het nooit meer. Bestelling afhalen, na een tijdje wachten werd ons nummer omgeroepen. Eenmaal naar de toonbank lopend zag ik het al. We hadden o.a. 4x een 100 schots knalblokje besteld. Maar op de toonbank stond een vol karton voor ons klaar met 8 stuks! Ongekend, dat was even mazzel hebben!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan