Mijn meest unieke verhaal is denk ik wel 2019-2020. De avond voor de 28e was ik redelijk laat klaar met werken, ik had een hele dag gewerkt en was best moe. Ook voelde ik mij een beetje verkouden. En toen kon ik de slaap niet vatten. Die nacht was weinig plezierig moet ik zeggen, ik sliep amper en voelde me steeds zieker worden. Maar om 6 uur moesten we er uit, dit voelde voor mij wel als een bevrijding want dan hoefde ik niet meer proberen te slapen. Enfin, ik kreeg geen hap door mijn keel, en stapte dus met een lege maag in de auto. Nu had ik toen het geluk dat iemand anders reed, omdat ik zelf nog niet mag rijden. We reden naar de eerste shop, en ik voelde mij steeds misselijker worden. We reden de Reinierpolder binnen in Steenbergen, en 50 meter voor de eerste winkel van de dag, Vuurwerkland steenbergen, moest ik overgeven. (Even tussendoor, ik ben bijna nooit ziek, en drink nooit (overmatig) alcohol dus ik geef eigenlijk bijna nooit over.) Ik had gelukkig een lege plastic tas bij de hand, maar toch kwam er een gedeelte op mijn jas. Dat stonk opzich wel een beetje. Maar het luchte in ieder geval op. Eenmaal de winkel binnen gestapt ging het prima en kon ik met plezier mijn vuurwerk afhalen. Later die dag kreeg ik wel gezonde honger, gelukkig hadden we wat eten meegenomen. Enfin, ik werd al bang dat ik de rest van de dagen ziek zou blijven. Gelukkig was dat niet het geval, ik was vooral nog wat moe van de slechte nacht die ik maakte.