Wat is jou budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn budget ligt nu op de 400 euro.
Met al het Cat. A vuurwerk wat ik al afgestoken heb en niet heb ook nog een klein beetje liggen van vorig jaar wat eerst op moet.

Heb vooral sier en paar matten gehaald.
Is me eerste jaar dat ik weer vuurwerk ga halen, en denk dat dit een mooi starters bedrag is.
Wel krijg je veel commentaar van sommige mensen leven in de schuldsanering en jij haalt voor zoveel geld aan vuurwerk.

Dat maakt de voor pret wel minder als je omgeving dat zegt, alsnog kies ik zelf hoeveel ik uitgeef en wat ik met me geld doe.

400 euro vind ik netjes, vooral omdat ik zelf wel een gave collectie heb. ( Legaal)

Dat is inderdaad een leuk bedrag waar je genoeg voor kunt halen. Ik hoop dat je gewoon kunt genieten ondanks de mensen die er commentaar op hebben. Ik weet natuurlijk niet de situatie van de mensen in de schuldsanering, maar ik weet wel dat veel mensen er niet vanzelf inkomen. Ik hoop dat ze samen met jou van het vuurwerk kunnen genieten.
greetzz

Ik had 300-400 ingedachte. Ik zit nu al op 700 en daar zou nog wel zo'n 200 bij komen was niet de bedoeling maar spijt neeeeee. Het is wel echt elke jaar meer en meer.

Dit jaar een stuk hoger budget dan normaal, dankzij een fulltime baan :D
Ik weet het niet precies, maar dit jaar zit ik wel rond de 1300 a 1400:shocked:

Dit jaar zal het toch weer rond de 1000/1200 aan 'straatwaarde' zijn, en daar komt nog wat bij!

Op het moment uitgegeven 1300 (incl kortingen) twijfel alleen nog of ik de golden power erbij neem, nu is het al moeilijk om thuis te zeggen dat alles maar 200 heeft gekost :D

Ik hoop dit jaar voor €60/€70 euro het budget is! Hoop dat het mag van mijn ouders ze vinden het geldverspilling en onnodig zo veel geld aan vuurwerk te besteden terwijl andere honderden euro's aan uit geven. :angry:

Nou ik heb mijn ouders overtuigd alleen nu mag ik voor zo veel geld kopen, vind ik het toch wel een hoop geld.
Ik ben nu ook aan het sparen voor een gamecomputer dus ik zou wel wat geld willen overhouden.
Moeilijke keus!

Nou ik heb mijn ouders overtuigd alleen nu mag ik voor zo veel geld kopen, vind ik het toch wel een hoop geld.
Ik ben nu ook aan het sparen voor een gamecomputer dus ik zou wel wat geld willen overhouden.
Moeilijke keus!

Je kan beter achter de meiden aan dan een dure pc halen, heb je later meer aan;)

Nee als je het zonde vind zou ik minder halen en dan sparen anders krijg je er nog spijt van

Ben nieuw op dit forum en nu eens een beetje aan het rondkijken hier, erg leuk om te zien wat een verschillen in dit topic zeg! Zelf krijg ik dit jaar €50 van mijn ouders voor vuurwerk en wil ik zelf max. €150 uitgeven. Gewoon met ong. €50 aan kleine dingen de dag doorkomen en dan een paar leuke losse cakes voor in de avond:).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan