Wat is jou budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal wel weer een eurotje of 500 worden.. En dan heb ik de 'nu we er toch zijn' producten niet meegerekend :)

Ik weet wel dat ik morgen eens serieus moet gaan rekenen. Het is ingewikkeld om de combi te maken van de momenten dat er geld binnenkomt en de momenten dat ik bestellingen wil/moet doen. Op de een of andere manier moet ik daar een logica in brengen, een lijn in ontdekken, om te zorgen dat het allemaal goed loopt. Verschrikkelijk gereken. Om de getallen gaat het me niet eens, ook al zal ik niet alles blind kunnen kopen, het is meer de financiële logistiek van inkomsten/uitgaven die me hoofdbrekens bezorgt.

Herkenbaar. Al helemaal omdat vuurwerk niet m'n enige uitgaven zijn en ik wil voorkomen dat ik ineens een dot geld kwijt ben. Het gaat bij mij ook meer om het wanneer kan ik het uitgeven dan hoeveel. Vreselijk af en toe!

Dit jaar met vrienden thuis flink feest vieren, met z'n alle zullen we rond de €1500,- euro besteden. :)

Hoop rond de 100euro te zitten dit jaar maar dit was vorig jaar ook mijn plan en toen kwam er nog van alles bij, dan zie je weer een mooie cake, ff snel pak rotjes erbij voor die gratis cake dan maar. Toch nog snel ff een pijlen pakket en dan zit je al snel aan de 200.
Zal waarschijnlijk precies hetzelfde zijn dit jaar haha.

ik had al een post gedaan en gezegt tussen de 300-400 Maar OEPS al bestelling gedaan van 200 en en heb bestellingen klaar staan om de deur uit te doen van totaal 500. dus kom al op 700 dik over wat me plan was. En ik weet of het onder legaal wordt verstaan ik ga ook nog naar Duitsland en dat wordt ook nog wel 150,200

Ik zit nu op de 260 euro, allemaal bij haokan, dus super aanbiedingen. De winkelprijs zal vele male hoger liggen. Nu alleen nog wat multi tk en tk 2.0 dus ik denk dat ik rond de280 klaar zal zijn. Maar je weet nooit. Het zal alleen niet veel hoger worden.

Alle bestellingen via het internet gedaan en op totaal 350 uitgekomen.
Vriendin al zeuren wat geef je veel uit en zonde, ahg het is maar 1 keer per jaar. :D
Ik hoop dat ik me kan inhouden tijdens de verkoopdagen en dat ik niet als meer uitkom dan 400 euro.

Hoewel het nog even duurt zijn er waarschijnlijk al veel leden bezig met in hun hoofd welke producten ze aan het eind van het jaar gaan aanschaffen. Hier is het de mogelijkheid om deze lijsten te plaatsen!

Let op! Dit topic is gemaakt voor producten legaal consumentenvuurwerk dus geen buitenlands consumentenvuurwerk en proffesioneel spektakelvuurwerk, daarvoor is het bestemde topic ''Jouw vuurwerk 2011/2012 (illegaal vuurwerk)''.

ik kan net als afgelopen jaren maar echt heel weinig kopen wat jammer is want me zoontje en ik zijnecht vuurwerkliefhebbers maar afgelopen jaren kon ik maar voor 20 euri kopen best triest eigenlijk heb 3 jaar gelednen keer mooie vuurwerkprijs gewonnen dankzij deze forum dat was pas echt mooi en te gek vuurwerk en me zoon die nou 6 is heeft er nog steeds erover dat we 3 jaar terug toen met bus en 2x met de trein(overstap) en weer met de bus toen stukjelopen waren we er in loser vanuit nijmegen af voor hem enschede daar moesten we op de bus en das wel gaaf nog te horen dat ie dat nog weet en onthouden heeft dat we een prijsvraag gewonnen hadden en bij macet opgehaald hadden. ik dank julie vuurwerkcrew er nog steeds voor hierdoor hadden we een te gek mooi oud en nieuw dat nog steeds in ons geheugen staat en mensen uit de wijk er soms ook nogerover praten van dat mooie vuurwerk wat ik toen had gewonnen super top

Ik moet het vuurwerk dit jaar helaas overslaan. Onlangs werkloos geworden. Ben wel volop aan het zoeken en heb wel wat losse klussen te pakken, maar zolang er niks vast en stabiels tussenzit voor de 31ste, sla ik het vuurwerk kopen over.

toch wel jammer om te zien dat vooral de freaks dit jaar de recessie meemaken, budgetten worden kleiner of verdwijnen helemaal. evengoed hoop ik dat een ieder een top O&N meemaakt en dat wat minder vuurwerk de pret niet mag bederven

mvg rick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan