Wat is je domste vuurwerk aankoop ooit

Hier ooit 3 Red Dawn Single shots gehaald voor 15 euro per stuk tijdens het afhalen. Kon je paar weken eerder kopen voor 6 euro. Toch sloeg de fomo toe en wat waren ze slecht haha.

Toch wel de nieuwe batch van cod red 130 euro betaald geloof ik omdat hij ooit zo goed was maar wat een slechte bak is dat geworden

Pangu - Tomahawk. Magere burst voor 30mm, kleine effecten voor 30mm die snel verdwenen, compound met het wereldrecord voor langste pauze tussen de cakes ooit.

Vorig jaar gingen we een mooie cake halen... niet goed gekeken, doos was mooi gaat mee.
Komen we thuis zitten er allemaal crackers in.

Jaaren terug is een keer een "chinese rol" gekocht hier in NL vanwege de leuke prijs.
Ding met veel plezier "uitgerold" tussen een paar struiken en bomen met een hoog verwachtingspatroon.
Steek t kreng aan en zelf een 2 jarig kind liet nog hardere scheten dan die ploffer,man man wat een miskoop :frusty:
Sindsdien als ik er nog is 1 wilde ,kwamen die van "elders" ,en zelfs nu nog gaan die harder dan die mislukking van jaren terug 😆

Special 4, naar jaren besloten deze topper te kopen.... nou dat was het jaar dat ze hem met kartonnen buisjes hebben uitgevoerd. Wat een k.t ding

GBV Great Wall ooit voor 200 euro gekocht.. daar had ik op zich wel spijt van en de special 4 enkele jaren terug... man man man

-Tijdens de coronajaren de cat 1.
Nu wel leuk om in aanloop naar de jaarwisseling al wat af te steken met gezin.

-20mm bakjes. Vallen gewoon tegen.
- nieuwe producten die op chinafilmpjes fantastisch zijn en in de straat tegenvallen.
Heb 20mm cakes van srpyro. Die vallen absoluut niet tegen!

Color Hypnose was de flop vorig jaar 🥹

Nou ja, domste.. Vooral ongelukkigste aankoop. Een karton Mad Twister van Wolff. Precies die ene batch waar geen salvo's in zaten... Nog steeds geen verkeerde cake, maar natuurlijk niet de reden waarom ik een karton had aangeschaft. 😭

Back
Bovenaan