Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nu je het zegt idd hier ook aardig wat van liggen. En nog bijna niks van afgestokenAlles wat cat 1 betreft. Maar kan het niet laten om nu tussendoor wat weg te stoken![]()

Mijn eerste reactie was ook: trouwringEen auto voor mijn ex omdat ze geen cent waard is, gekocht omdat ze dertijds nog niet mijn ex was en niet wist dat ze geen cent waard is.
Onder de 500 gram is een cake inderdaad haha2 jaar geleden tijdens de voorverkoopdagen laten verleiden tot de aankoop van een mega actie waar je snel bij moest zijn. Je kon als je op tijd was een rubro compound box kopen van €80 voor €40. Ik me wekker vroeg gezet, stond om 6:00 uur voor de winkel. Bleek het een 16mm “compound”te zijn met 100 shots. Man man wat een bende. Nog nooit zulke kleine effecten geziendat mag de naam compound niet dragen.

Maar die mei tai was wel nice toch?DIe van mij was een paar jaar geleden.
Had al een redelijk grote collectie voor mijn doen maar dat stemmetje in mn kop overtuigde mij dat er een zware dubbele compound moest komen.
Uiteindelijk gekozen voor de mei tai tailgate van mania. 24.5kg
Ik woon op de bovenste verdieping van een flat en sinds die tijd ga ik regelmatig naar de fysio.