Wat is het beste kooiloze vuurwerk?

Waltr

VWC lid
We zijn allemaal wel op de hoogte van de nieuwe regel die er -naar alle waarschijnlijkheid- gaat komen.

Daarom is het eens tijd om een overzicht te maken van de grotere dozen die ondanks dat ze zonder kooi komen wel het wow effect hebben.

Ik zal hieronder dan ook een lijst gaan bijhouden met de producten waarvan jullie vinden dat ze hier niet mogen ontbreken.

Als het product 5 likes krijgt van andere members wordt het hier geplaatst.

1.2" Chain reaction - 100s - 30mm [Magnum]
1.2" Freestyle madness 100s - 30mm [Magnum]
1.2" Extreme fireworks show - 100s - 30mm [Broekhoff]
300 Shots ultimate mixed display - 300s - 20mm [Magnum]
400 Shots total display show - 400s - 18mm [Magnum]
Adrenaline - 140s - 20mm [Vulcan]
Blue lion king - 144s - 25mm [Lesli]
Crackle king - 100s - 25mm [Firework specials]
Final city trip - 5x36s - 25mm [Magnum]
Hysteria - 63s - 30mm [Wolff]
Instinct - 63s - 30mm [Wolff]
Iron kin beauty - 100s - 30mm [Vuurwerktotaal]
Maïro gold - 36s - 25mm [Vuurwerktotaal]
The showdown - 100s - 30mm [Magnum]
Ultimate city trip - 6x36s - 25mm [Magnum]

Laatst bewerkt:
We zijn allemaal wel op de hoogte van de nieuwe regel die er -naar alle waarschijnlijkheid- gaat komen.

Daarom is het eens tijd om een overzicht te maken van de grotere dozen die ondanks dat ze zonder kooi komen wel het wow effect hebben.

Ik zal hieronder dan ook een lijst gaan bijhouden met jullie input.

300 Shots ultimate mixed display - 300s - 18mm [Magnum]
Hier kan je alle 20/18mm bakkies van magnum wel onder zetten :)

Vroeger heb ik van Wolff de Texas en Fire throne gehad, bevielen beide erg goed. Niet hard qua burst maar wel mooi. Weet niet of huidige batches nog zo goed zijn echter...

Verder vond ik de Shred It van Lesli verrassend goed, met name deel 1.

Wellicht is een kleine toevoeging op zn plaats. Is het wellicht een idee om producten toe te voegen wanneer de input 5 of 10 meer likes heeft?

Dan hebben we ook bevestiging van andere leden en weten we zeker dat de betere items op de lijst komen.

Plus ik krijg ik niet op mn flikker van mn vrouw dat ik alleen maar op mn foon zit te tikken 😇

Laatst bewerkt:
Wellicht is een kleine toevoeging op zn plaats. Is het wellicht een idee om producten toe te voegen wanneer de input 10 of meer likes heeft?

Dan hebben we ook bevestiging van andere leden en weten we zeker dat de betere items op de lijst komen.

Plus ik krijg ik niet op mn flikker van mn vrouw dat ik alleen maar op mn foon zit te tikken 😇
Dat krijg je als je zo'n topic start he :D

Ik zou wel alles toevoegen wat hier genoemd wordt aangezien het liefhebbers zijn die uit eigen ervaring zeggen dat het goed is. Je kunt er natuurlijk wel voor kiezen om de start topic eens per dag of paar dagen bij te werken.

Klopt helemaal wat je zegt knetter en dat geeft ook niet want daar wil ik ook wel wat tijd insteken. Ging er mij meer om dat er dan met de 10 likes een soort 'bevestiging' was van andere leden.

Want idd dan kan je alles kooiloos van bepaalde merken erop zetten.

Wat ik probeer te doen is een lijst samen te stellen met producten die idd gewoon die 'wow factor' hebben.

Extreme firework show of de omlabeling genaamd "the showdown" van Magnum.

Begreep dat de extreem zonder kooi is, maar bizar goed is. (correct me if I'm wrong)
Ik waag het te betwijfelen, deze was echt heel goed. Dan is de discussie namelijk in 1 klap gedaan, dan hoeven we totaal niet wakker te liggen van de nieuwe regels. Wie kan zekerheid geven?

Klopt helemaal wat je zegt knetter en dat geeft ook niet want daar wil ik ook wel wat tijd insteken. Ging er mij meer om dat er dan met de 10 likes een soort 'bevestiging' was van andere leden.

Want idd dan kan je alles kooiloos van bepaalde merken erop zetten.

Wat ik probeer te doen is een lijst samen te stellen met producten die idd gewoon die 'wow factor' hebben.
Eens, maar een wow-factor is best subjectief. Daarnaast kan ook je eigen verwachting van een bepaald product de ervaring maken of juist breken, met of zonder kooi. Een kooiloze doos waar ik lage verwachtingen van had, had voor mij een wow-factor. Een andere liefhebber die van tevoren gehoord had dat het een goede doos was, was door hogere verwachtingen misschien juist teleurgesteld.

Eens, maar een wow-factor is best subjectief. Daarnaast kan ook je eigen verwachting van een bepaald product de ervaring maken of juist breken, met of zonder kooi. Een kooiloze doos waar ik lage verwachtingen van had, had voor mij een wow-factor. Een andere liefhebber die van tevoren gehoord had dat het een goede doos was, was door hogere verwachtingen misschien juist teleurgesteld.

Snap ik. Voor mij persoonlijk is de wowfactor een dikke burst met mooie effecten :thumbup:

Mooi idee. Maar inderdaad heel subjectief. Ik vind de 'minimaal 10 likes' wel een goed idee.

Ik zal hieronder dan ook een lijst gaan bijhouden met jullie input.

300 Shots ultimate mixed display - 300s - 18mm [Magnum]
Final city trip - 5x36s - 25mm [Magnum]
Maïro gold - 36s - 25mm [Vuurwerktotaal]
Ultimate city trip - 6x36s - 25mm [Magnum]
Freestyle Madness
Chain reaction

Back
Bovenaan