Waltr
VWC lid
Ah op die weg. Wist ik niet Rico, thanksCorrect, maar ook weer niet helemaal nieuw. Dit was afgelopen jaar de Hysteria.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ah op die weg. Wist ik niet Rico, thanksCorrect, maar ook weer niet helemaal nieuw. Dit was afgelopen jaar de Hysteria.
Zijn de sidewinder en double defense kooiloos? In dat geval zijn deze ook wel een aanvulling op deze lijst!
Deze ziet er echt kneitergoed uit, ik heb me vaker verbaasd met Lesli. Ik snap dat niet alle freaks altijd even fan zijn van Lesli maar er zitten echt wel goede producten tussen.Deze mag er ook zeker tussen.
Deze ziet er echt kneitergoed uit, ik heb me vaker verbaasd met Lesli. Ik snap dat niet alle freaks altijd even fan zijn van Lesli maar er zitten echt wel goede producten tussen.
Ik had zelf voor de grap als opvulling de Wolf dog besteld voor 5 tientjes vorig jaar.
Dat was de meevaller van de avond! Prima effecten en burst (niet extreem, niet op t randje maar gewoon prima). Ik denk als het kooiloze doorgaat dat Lesli zeker ook een partij wordt om goed in de gaten te houden.
Sorry, maar wanneer ik beide video's kijk dan zie ik zeker verschillen. Dit is geen 1 op 1 ervan.Correct, maar ook weer niet helemaal nieuw. Dit was afgelopen jaar de Hysteria.
Dat mag je dan toch i.d.d. wel hopen ja.Deze ziet er echt kneitergoed uit, ik heb me vaker verbaasd met Lesli. Ik snap dat niet alle freaks altijd even fan zijn van Lesli maar er zitten echt wel goede producten tussen.
Ik denk als het kooiloze doorgaat dat Lesli zeker ook een partij wordt om goed in de gaten te houden.
Ik laat me graag verrassen! Zou mooi zijn als dit een top product is. Aan de andere kant bestel ik geen producten in de hoop dat het “de meevaller vd avond” gaat worden. Ben benieuwd!Deze ziet er echt kneitergoed uit, ik heb me vaker verbaasd met Lesli. Ik snap dat niet alle freaks altijd even fan zijn van Lesli maar er zitten echt wel goede producten tussen.
Ik had zelf voor de grap als opvulling de Wolf dog besteld voor 5 tientjes vorig jaar.
Dat was de meevaller van de avond! Prima effecten en burst (niet extreem, niet op t randje maar gewoon prima). Ik denk als het kooiloze doorgaat dat Lesli zeker ook een partij wordt om goed in de gaten te houden.
Mooie effecten en kleuren maar de burst is uitermate zwak, wind heeft er weinig mee te maken. Wel wordt een heel zwakke burst sterker beinvloed door de wind dan een krachtige en volle burst. Maar hier zou ik dus zeker niet blij mee zijn.Goliath van Pangu.
Kleuren waren zeer fel. Echter door de harde wind kwam het goud niet uit de verf. Ik denk echter wel bij weinig wind een zeer fraaie kooiloze bak.
Ik denk dat meer mogelijk is met kooiloos, zij zitten hier zeker niet op het randje en zijn op safe gegaan. Echt ontzettend zonde want je ziet dat deze echt potentie heeft, de burst verpest het alleen. Hopelijk weten de importeurs het maximale er straks uit te halen, geluid is overigens ook slechtGoliath van Pangu.
Kleuren waren zeer fel. Echter door de harde wind kwam het goud niet uit de verf. Ik denk echter wel bij weinig wind een zeer fraaie kooiloze bak.