Wat heb je over van 2022-2023

4x El Gato Variada
4x El Gato Cracker Colgante
4x El Gato Surtido de Perlas
4x El Gato Peonias Multicolor
1x Zink 905 Weißblinker
1x Zink 905 Mixed
1x Argento Gold Rockets
1x Argento Shell Rockets 34 mm
1x Gaoo Hammer Rockets
1x Nico Rocket Strike

En ook de single shots zijn weer niet op gegaan. Volgend jaar als ik naar Duitsland ga moet ik echt kappen om in iedere supermarkt een pakje Bombenstimmung of Air Shots mee te nemen.

2x bardarbunga fontein en wat funke fonteinen. Verder alles uiteraard op. Weer was prima te doen zo.

Zojuist weer veilig terug in de bunker gelegd:

Funke - Glittering Palms
Funke - Fermata 25a
Funke - Weissblinker Dahlien
Funke - Chry-Rain variations
Funke - Funkenweide Variations
Riakeo - Thunderbolt 1
Riakeo - Vortex 5
Jorge - Crazy Whistling Comets
Eurostar - Bushwackers
Wolff - Break Out
Volt - Mix it Up
Magnum - Cairo Crackling

Een Fire Starter, een Big Fat Chill en een Ultimate Chry. Verder nog wat klein Funke spul. En kwam er net achter dat ik m’n twee pakjes Titanium thunder fountain vergeten ben af te steken :rolleyes:

Eenmaal the Extacy of Gold 2, zonde om gisteren in de wind te schieten.

Verder veel stook voer over.

1x Feuermeister
5x Ground impact fonteinen
1x Big classic fountains
1x Avalanche Thunder
1x Momentum
8x Titanium thunder fonteinen
3x Weco fonteinen
2x Vesusius
1x Neon Fishes fontein

wat losse cakes maar weet niet meer welke, had ze al in een doos gedaan.

Bijna niks, blij toe ook. Heb liefst zo min mogelijk in huis tegenwoordig.
Wel risico dat ik met lege handen sta aankomend jaar als er verbod doorheen komt

Bijna niks, blij toe ook. Heb liefst zo min mogelijk in huis tegenwoordig.
Wel risico dat ik met lege handen sta aankomend jaar als er verbod doorheen komt

Dat is het vervelende van alles en de keuze die je dan moet maken, de vraag die je dan aan jezelf stelt en dat geldt vooral voor degene die een grote collectie hadden, steek ik nu alles af vanwege een mogelijk verbod volgend jaar, of steek ik niet alles af vanwege een mogelijk verbod volgend jaar? De één kiest er inderdaad voor om nu dan maar dubbel te gaan genieten, terwijl weer een ander niet het risico wilt lopen om volgend jaar niets te hebben. Had ik het budget gehad dit jaar dan zou ik voor beide opties zijn gegaan, namelijk heel veel bestellen en dan de helft opstoken en de ander helft bewaren. Mijn vraag is dan ook aan iedereen hierzo, waar hebben jullie voor gekozen?

Dat is het vervelende van alles en de keuze die je dan moet maken, de vraag die je dan aan jezelf stelt en dat geldt vooral voor degene die een grote collectie hadden, steek ik nu alles af vanwege een mogelijk verbod volgend jaar, of steek ik niet alles af vanwege een mogelijk verbod volgend jaar? De één kiest er inderdaad voor om nu dan maar dubbel te gaan genieten, terwijl weer een ander niet het risico wilt lopen om volgend jaar niets te hebben. Had ik het budget gehad dit jaar dan zou ik voor beide opties zijn gegaan, namelijk heel veel bestellen en dan de helft opstoken en de ander helft bewaren. Mijn vraag is dan ook aan iedereen hierzo, waar hebben jullie voor gekozen?

95% opstoken en de rest de bunker in omdat het waaide.
Vuurwerk kunnen we altijd uit be en de halen als het hier verboden is.

Back
Bovenaan