Wat heb je bewaard en waarom?

Nog een colorpearl, magicpearl en unicorn impressions voor de verjaardagen van de kinderen (moet kunnen :-))
Multicolotr fan crosette niet afgestoken vanwege de wind en verder nog een doos vol met meuk, het hele jaar door ligt er vuurwerk in huis, meeste gewoon om door het jaar heen vast te houden en voor de heb :cool:

Dit jaar tot vervelens aan toe aan het stoken geweest om de restanten van andere jaren weg te werken.
Nu nog 1 Cairo crackling
4 rotp
Meerdere weco bugano fonteinen
Meerdere Nederlandse pijlen pakketten en 100000klappers
Tassen en dozen vol met f1 en f2 kleinigheden

The extacy of gold 2 voor de 2x naar binnen geschoven, de wind gaat mij dat plezier niet ontnemen.

Kingsmen omdat ik het niet vertrouwde qua wind en de afgang van Special 4 dan liever verkoos.
Crackling Traum omdat ik de vertraging van dubbele krakels niet wilde zien (o)verwaaien.

Silverball fontein, gewoon voorraad.
Euh, jellybean fontein van Wolff, gewoon voorraad :D

Shitzooi cat 1 nog steeds :bonk: en klein cat 2 speelgoed omdat die er uit gaan zoals stijgtollen en Funke kleinspul :p

Onbewust; Veel te veel klein spul waar ik nooit aan toe kom. Hoewel ik al 3 seizoenen geen klein spul meer koop (op funke fonteinen na :D) liggen sommige artikelen er al 6 jaar.

Ik kom gewoon nooit aan klein spul toe sinds je overdag niet meer mag stoken!

Bewust; Kleinere onstabielere cakes waarvan ik het door de wind niet aandurfde.

Dus het voornemen om enkel nog dikke 500-grammers en compounds halen blijft in stand. Bevalt me al 3 seizoenen uitstekend.

Onbewust; Veel te veel klein spul waar ik nooit aan toe kom. Hoewel ik al 3 seizoenen geen klein spul meer koop (op funke fonteinen na :D) liggen sommige artikelen er al 6 jaar.

Ik kom gewoon nooit aan klein spul toe sinds je overdag niet meer mag stoken!

Bewust; Kleinere onstabielere cakes waarvan ik het door de wind niet aandurfde.

Dus het voornemen om enkel nog dikke 500-grammers en compounds halen blijft in stand. Bevalt me al 3 seizoenen uitstekend.

Gewoon de kleine cakejes in een vuurwerkklem of tussen 2 stenen vastzetten, heb ik ook gedaan geen problemen gehad met de wind.

kleine spul vind ik mij ook in terug heb al jaren een lading singleshots etc liggen....

Alleen de W-Triple-Layer is overgebleven.

Met oud en nieuw alleen de Triple X geschoten, die viel zo tegen door de wind dat ik de rest heb bewaard.
Op 1 januari de Qonnected Unity, Willow Wave, Golden Illusion, en Proud Mary achter elkaar weggeramd, wat een geweld als het verder doodstil is, en windstil. Ivm de overlast de W-Triple-Layer maar laten staan.

Jaren geleden een karton Funke kometenbomben gekocht, gaat elk jaar een pakje of 2 de lucht in. Een ontzettend gemis, dus maximaal genieten.

Heb afgelopen 1 januari om 2:00 uur alleen een infinity gestookt, de 31e rond 18:00 uur een stuk of 4 cakes en een gratis compound (de Traditie die echt bagger slecht was trouwens) de rest is blijven liggen. Normaliter houd ik niets (expres) over

Vorig jaar wat fonteinen gunstig geprijsd in kunnen kopen. Dus wat extra ingeslagen.

Ground impact
Celebrity fountain
Connected fountain
Silver en crackling conic
En flink wat Bengalen.

Nu hopen op minder wind dit jaar.

Afgelopen jaren niks bewaard op wat singleshot na,de versie van voor het verbod.
Dat is ondertussen ook weg.
Maar ik heb ook 2 jaar achter elkaar gehad dat m'n hele bestelling in de opslag bleef liggen met O&N omdat ik zelf een geval heftige griep kreeg,met rond de 39graden koorts,en alle aanverwante zaken,iedereen viert O&N en jij ligt voor pampus op de bank te zweten en kou te lijden tegelijk onder een fleece deken :frusty:
Dat was wel even serieus k*t,zeg maar. :cry:

• Wow
Waarderingen: GMP
Back
Bovenaan