Wat heb je bewaard en waarom?

Onbedoeld toch meer overgehouden, ook omdat het bij mij regende. Lontjes waren nat en het weer was toch niet chill genoeg voor een aantal goud parels (Funkeweide, Argento Carolus en cake 1 van Six Best Possible). Daarnaast nog een mooi uitloop artikel bewaard voor bij de collectie (Euphoria).

Hamlet - wind
Kingsmen - had er 2, eentje voor dit jaar eentje voor volgend jaar
Project Hysteria - wind, goud effecten in een box zonder kooi vond ik riskant. Beter rustig van genieten

Hier ook best nog wel wat bewaard, combinatie van wind, regen en om half 2 geen zin meer vanwege de regen.

Over en dus alvast mijn eerste lijstje voor dit jaar: Break Out, Tomahawk, Ocean Of Lights, Massive Gold, Ghostbuster, Hysteria en Pretty Hardcore. Scheelt me weer een paar zloty dit jaar, 6 dikke compounds over, kan ik me focussen op losse cakes en fonteinen.

Het zou zo maar kunnen dat ik die Pretty Hardcore nooit ga schieten gezien alle negatieve ervaringen daarmee, ik vind het label namelijk te gek, dus misschien gewoon lekker bewaren voor in een vitrine kast of zo... :D

Ik heb vanwege de gekke windstoten en mopperende zoon die het koud had helemaal geen fonteinen gestookt dit jaar. Net allemaal in een doos gedaan en op de weegschaal gezet.. 10 kilo lol

Vooral een hoop klein spul over zoals stijgtollen, dat is niet zo erg aangezien die producten allemaal uitloop zijn. Daarnaast nog wat cakes (teveel gekocht dus tijd tekort) en behoorlijk wat fonteinen die ik niet gestookt heb vanwege de wind.

Dit is nog over,

1x Tailgate fan 100 Schots
2x Immortal gold 100 Schots
1x Golden illusion 100 Schots
2x Golden Bonfire Fanshape 100 Schots
3x Katan special 4 100 Schots
8x Secret Salutes 54 Schots
3x Wicked Whistle 60 Schots
Diverse 2 inch single Schots
Paar vuurpijlen
En wat kleine meuk ( grondbloemen, katan boller A, babypijlen, spanning salvo, crackling spinners etc)

Compounds niet geschoten ivm de wind.

Mede door de weersomstandigheden nog een leuke collectie over :D
Beast of Burden
Goliath
Chain Reaction
Super Flowers
100Sh Extreme Fireworks Show
Big Booster
W-Triple Layer
2x Caïro Crackling
Kyoto Kamuro

Luypaers - black panther, de prijs was erg scherp bij Valk op black friday dus ik had er 2 besteld.

2x argento - azzurro, mijn favoriete kleurencombinatie en deze was uitloop. Had een karton van 6 besteld en er 2 bewaard.

15x Funke cuckoo cuckoo 1 & 2 fountains, had een karton met 25 pakjes besteld omdat dit uitloop is en er maar 10 opgemaakt.

Niks, ik snap niet hoe mensen iets kunnen bewaren..
Heb altijd de drang om alles in de fik te steken..

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Veel mensen steken er hun zuurverdiende of jaar- lang gespaard geld in en als je dan te maken krijgt met windkrachten boven de 4BFT, kan het op een gegeven moment (voor de omgeving en jezelf) gevaarlijk zijn om af te (blijven) steken. Dat is de primaire reden om noodgedwongen wat over te houden, de andere is dat het weggooien van je geld is met dit soort weer af te steken.

Zelf houd ik gelukkig niets over, zou er mij niet prettig bij voelen.

Door de wind wel een aantal niet de afgestoken.
Zoals Tailgatefan, Fire Festival, The Ultimate, Spidertail Magic, Alpha.
Die verliezen naar mijn mening toch wel hun schoonheid bij te veel wind.

boven stond er nog 1 lion en 3 dozen vol met 4x gold crowns 2x golden treasure 2x feuerblitz en 2x crash box
niet express bewaard of met een reden :p

ik bewaar altijd in de oude big 19 doos een x aantal cakes. Puur als bijgeloof haha! voor mijn gevoel gaat het jaar sneller als ik zo af en toe ff een vuurwerk cake kan vast houden.
Boxen gaan altijd wel op. daar heb ik geen plek voor om ze op te slaan.

Rond 02:00 naar binnen gegaan voor een drankje, hapje, dansje. Half uur later weer naar buiten met de hele groep om de Break Out en wat Caïro's te schieten. Wegens de wind besloten om de Lion te bewaren voor een ander moment dit jaar. Wellicht met Chinees Nieuwjaar (hopelijk windstil). Daarnaast nog een Booster 500, Best One, Snow Crystal en een Caïro over.

Ik heb 1 Stormy Flash (Weco), 1 Dare Devil (Weco) en 1 Magic Djinn (Nico) bewaard. Ik had gewoon wat teveel cakes en genoot er niet meer van.

Alles weg hier. Vorig jaar wat fijne kleine rubro doosjes bewaard en 3 funke variations cakes ivm de wind.

Dit jaar schone lei :droolthum

Back
Bovenaan