Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Minder cat1 afsteken als alles goed is :D

Och man wat heb ik weer zin om met de boxen en cakes in mijn handen te staan zeg!

Ik wordt altijd nogal akelig van dat soort verhalen en ik kan me goed voorstellen dat zoiets echt je plezier deels kan ontnemen.

Ik ben super zuinig op mijn goede verhouding met buren zeker rondom oud en nieuw. Geweldig als je buren hebt die zon showtje kunnen waarderen, mijn stookmaatje woont echt in een azijn-zeik-buurt. Ik was daar 1 jaarwisseling ooit wezen stoken een deel van de avond, nooit weer.

Voor mij is de lol er wel af als er werkelijk om het kwartier gestreste kortpittige types linkse types komen zeuren.
geklaag vind ik niet erg...dat ze me gaan verlinken in de dagen ervoor...

Bekijk bijlage 62269

Geen F1 meer kopen, en als ik er dan toch wel aan toegeef geen lesli meuk meer (behalve de knetterlinten bij de Aldi dan....).

edit; de 3 fonteinzakken op de achtergrond en de weco assortimentspakketje zijn niet op beeld gekomen, ik moet nog wat foto skills ontwikkelen. :D

offtopic: Waar heb je die rookbommetjes gehaald?

Ontopic: meer wegstoken. Heb er een handje van om van bepaalde producten wat te bewaren zodat ik door het jaar heen ook wat heb. Inmiddels zijn dit al twee tassen vol..

Ik wil dit jaar overdag van een uurtje of 11 tot 15:00 een rustige locatie opzoeken om daar dagvuurwerk af te steken zoals salute cakes/pijlen, rook producten, knallers etc etc.
Gewoon met een klein groepje overdag stoken.
Mochten er mensen geïnteresseerd zijn of een mooie locatie weten mag je me een bericht sturen.

Dit jaar de show van mijn leven neerzetten met elektrisch schieten...! Moet echt WOW WOW WOW worden.

Verder minder F1 spul, één grote show en geen tweede kleine erbij (zoals ik het nu zie).

Geen cat1 meer kopen. Ik vind dat zo 'vuurwerk-onwaardig'. Ik word niet meer warm of koud van een knalerwt, morning glory of grondbloem.

Verder niets. Ik koop al jaren selectief vuurwerk, dat wat ik echt mooi vind en wat zich onderscheid, en dat bevalt me prima.

Ik hoop dat we weer een leuke show kunnen maken met de vriendengroep maar of het echt gebeurt is afwachten. Wel van afgelopen jaar geleerd dat ik met wat cat 1 stoken de overdag beleving weer wat terug kan beleven dus dat blijf ik denk ik wel doen.
Maar ik ga er niet meer zoveel van kopen als afgelopen jaar, ik dacht dat ik weinig had maar man dr is niet doorheen te komen joh.

Ik ga proberen mijzelf minder op te laten fokken door berichten/ de media rondom vuurwerk(verbod). Bij ieder klein berichtje dat ik las voelde ik het al weer borrelen. Werd er ook steeds verder in mee gesleurd, het negatieve. Dit jaar ga ik gewoon niets lezen, alleen de leuke en positieve dingen lezen! Echt genieten van het seizoen!

Ik ga andere keuzes maken qua winkels. Dit jaar al redelijk vastgelegd vanwege een flinke doorgeschoven bestelling en een erg vroege bestelling elders heel vroeg in het jaar. Gebaseerd op de producten die in 2020 beschikbaar waren. Die producten niet meer terug zien komen in de shop. Andere keuzes; andere route; meer keuze en betere prijzen.

Zeker geen grote hoeveelheden CAT 1 meer kopen. Daarnaast nog meer kopen en nog meer genieten. Elk jaar kan de laatste zijn.

Eigenlijk enkel minder cat1. Vorig jaar ivm het verbod veel cat1 gehaald, hebben we ons prima mee vermaakt. Ook dit jaar zal er wel weer wat cat1 gekocht worden, maar 95% van het budget gaat gewoon weer maar het cat2 spul.

Alhoewel ik best te spreken was over de cat.1 artikelen..ga ik dit jaar hier sowieso veel minder van kopen. Ongeacht of er een verbod komt of niet.

Daarnaast hoop ik weer voor d straat een klein showtje te kunnen schieten, oftewel: geen verbod! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan