Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is dit niet wat?
Kan het allicht proberen volgend jaar. Thanks voor de tip![]()
Ja is herkenbaar dit hoor, heb het 1x gehad (incl. hele planning ook). Het was bijna 02:00, stervenskoud en mijn stookmaten waren er ook wel klaar mee. Ik was blij toen alles op was, als je maanden uitkijkt naar O&N en dit is het gevoel waarmee je naar bed gaat dan gaat er iets niet goed. Ben toen drastisch gaan minderen.
Dit jaar voor het eerst sinds jaren wat meer dan gepland uitgegeven aan vuurwerk (ca. 370 euro). Met wat ik van vorig jaar nog over had was het een collectie van zo'n 500 euro. Was echt perfect, had ook helemaal geen planning dus gisteravond op de pof dingen afgestoken en een kleine selectie gemaakt van wat ik wilde bewaren voor 00:00. Om 00:00 eerst nog even gekeken wat de buurt allemaal voor moois afstak en daarna zelf aan de slag gegaan.
Wat ik volgend jaar anders ga doen is minder losse cakes en meer compound. En dan zorgen dat de kwaliteit dusdanig is dat je in de buurt de nodige nekwervels hoort krakenHet moet opvallen dus haha. I.p.v. een hoop losse cakes iig een compound van rond de 200 euro.
En ondanks dat er een aantal artikelen zijn die 200% de moeite waard zijn om nog een keer te kopen, ga ik niks kopen van wat ik afgelopen jaar had. Er is zoveel moois dat ik het zonde vindt om mijn geld weer op dezelfde paarden in te zetten.
100% met je eens. Het enige wat ik er nog aan toe wil voegen is dat ik eens goed ga overdenken of ik nog wel zin heb om veel vuurwerk te halen. 'Het gevoel' had ik dit jaar al minder dan anders, en als ik dan de 28e/29e/30e de verhalen lees over mensen die worden gepakt met 60 kilo en zelfs winkeliers dan twijfel ik toch wel of ik er volgend jaar nog wel zin aan heb.
100% met je eens. Het enige wat ik er nog aan toe wil voegen is dat ik eens goed ga overdenken of ik nog wel zin heb om veel vuurwerk te halen. 'Het gevoel' had ik dit jaar al minder dan anders, en als ik dan de 28e/29e/30e de verhalen lees over mensen die worden gepakt met 60 kilo en zelfs winkeliers dan twijfel ik toch wel of ik er volgend jaar nog wel zin aan heb.