Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Minder kopen. Had nu voor 1500 gehaald en ik vond t echt te veel. Genoot er minder van en heb nog een aardig deel over ook. Om 1 uur kwamen mensen uit mn flat nog aanrijden met 2 bestelbusjes vol met profblokken met een waarde van 20 duizend euro. Kan voorlopig echt geen vuurwerk meer zien haha
EU 20.000 ?!?
Wat waren dat voor blokken? Keukenblokken?
Qua vuurwerk nog geen idee, wel als gevolg van verhuizing het voor het eerst ergens anders afstoken gaat worden
EU 20.000 ?!?
Wat waren dat voor blokken? Keukenblokken?
Helaas heb ikzelf ook geen foto's meer gemaakt van iets omdat het mij niet helemaal mee zat die dagen.
Bekijk bijlage 44352
Minder stressen meer genieten van het vuurwerk waar je t hele jaar wel mee bezig bent en eigenlijk bedoel ik ermee dat ik eigenlijk veel teveel toedoen/moet doen de laatste paar dagen van het jaar wat het ervan genieten eigenlijk teniet doet. Dus meer van alles genieten...
Als vuurwerk freak ben je altijd bang dat je niet genoeg hebt of dat het te snel voorbij is en daarom koop ik altijd losse cakes en vuurpijlen voor tussendoor. Ondank dat ze allemaal harstikke mooi waren geeft dit achteraf toch veel minder voldoening dan een mooie doorlont bak. Dus volgend jaar ga ik alleen maar voor doorlont assortimenten en compounds denk ik
Als vuurwerk freak ben je altijd bang dat je niet genoeg hebt of dat het te snel voorbij is en daarom koop ik altijd losse cakes en vuurpijlen voor tussendoor. Ondank dat ze allemaal harstikke mooi waren geeft dit achteraf toch veel minder voldoening dan een mooie doorlont bak. Dus volgend jaar ga ik alleen maar voor doorlont assortimenten en compounds denk ik