Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meer verspreid afsteken in plaats van het meeste om 00.00. Ook wil ik mn finaleproject een stuk groter maken. Het liefst zou ik ook wat meer vrije tijd hebben in de laatste 3 dagen, maar dat wordt lastig met een baan in de horeca.

Vooral meer, maar dan ook echt veel meer vuurwerk:D Dit jaar word voor het eerst dat ik gewoon heel het jaar door ga bestellen. Hiervoor geen idee dat dat kon.

Dit jaar in de vooravond wat pijlen en fonteintjes afgestoken. Volgend jaar word het cake mania.

Minder kopen. Had nu voor 1500 gehaald en ik vond t echt te veel. Genoot er minder van en heb nog een aardig deel over ook. Om 1 uur kwamen mensen uit mn flat nog aanrijden met 2 bestelbusjes vol met profblokken met een waarde van 20 duizend euro. Kan voorlopig echt geen vuurwerk meer zien haha

EU 20.000 ?!?

Wat waren dat voor blokken? Keukenblokken?

Qua vuurwerk nog geen idee, wel als gevolg van verhuizing het voor het eerst ergens anders afstoken gaat worden

Herkenbaar. Daarom heb ik 1 januari ook op de nieuwe locatie gekeken en even met wat locals gesproken over de jaarwisseling. Ik zit wel redelijk goed denk ik.
Paar compounds en een paar goede enkele cakes en ik ben er.

EU 20.000 ?!?

Wat waren dat voor blokken? Keukenblokken?

Mijn keuken kost net aan de helft en dan heb ik het heel erg gek gemaakt kwa luxe haha

Minder losse cakes -> meer cakeboxen.

Vuurpijlen beter m'n huiswerk doen zodat ik niet teleurgesteld wordt.

Minder stressen meer genieten van het vuurwerk waar je t hele jaar wel mee bezig bent en eigenlijk bedoel ik ermee dat ik eigenlijk veel teveel toedoen/moet doen de laatste paar dagen van het jaar wat het ervan genieten eigenlijk teniet doet. Dus meer van alles genieten...

Precies dit! Het begint op werken te lijken:yes:

Bijna niks, ik heb echt sinds jaren geen last van een depressie gehad op 1 januari. Was een fantastische avond, de hele avond lang allemaal grote cakes afgestoken, en 's nachts om 12:00 de montreal + fairtytail assortiment.

Waar ik voorheen altijd "de grootste" wilde zijn in de straat met de grootste effecten, heb ik dat voor dit jaar wat meer laten gaan. Ik ben in de vooravond geen kleine dingen meer gaan afsteken, maar echte grote cakes. Vond ook het effect dat dat had, omdat je nagenoeg alleen aan het afsteken bent, veel leuker.

En ik wil meer binnen zijn. Lekker bordspellen spelen, wijntje erbij etc.

Vooravond was prima. Meerdere tijdsblokken waarin ik genoeg losse cakes had om te stoken. Ook om 12 uur had ik genoeg losse cakes en enkele cakeboxen. Echter begonnen de buren meteen met het afsteken van cakeboxen waardoor mijn losse cakes minder opvielen.

Volgend jaar voor 12 uur dus een paar losse cakes en enkel nog grote cakeboxen. Voor mijn gevoel duurde het nu te lang voor ik kon beginnen met mijn grote cakeboxen, omdat ik eerst een hele voorraad cakes had om af te steken.

Als vuurwerk freak ben je altijd bang dat je niet genoeg hebt of dat het te snel voorbij is en daarom koop ik altijd losse cakes en vuurpijlen voor tussendoor. Ondank dat ze allemaal harstikke mooi waren geeft dit achteraf toch veel minder voldoening dan een mooie doorlont bak. Dus volgend jaar ga ik alleen maar voor doorlont assortimenten en compounds denk ik

Als vuurwerk freak ben je altijd bang dat je niet genoeg hebt of dat het te snel voorbij is en daarom koop ik altijd losse cakes en vuurpijlen voor tussendoor. Ondank dat ze allemaal harstikke mooi waren geeft dit achteraf toch veel minder voldoening dan een mooie doorlont bak. Dus volgend jaar ga ik alleen maar voor doorlont assortimenten en compounds denk ik

Dat gevoel had ik een aantal jaar geleden ook. Op een gegeven moment wordt het ook veel van hetzelfde. Ik koop nu enkel nog een select aantal toppers met weinig overlappende effecten. In de categorie ‘less is more’ en ‘cut your darlings’.

Hier sla je de spijker op zijn kop! Dit jaar gehad met thunder shocks en vuurpijlen. Helemaal als er andere mensen bijzijn is het toch een beetje een teleurstelling ten opzichte van projecten en doorlontbakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan