Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik ook ga doen is even overleggen met een buurman, zijn zoontje van 8 had ook een kleine cake, wat nogal in het niet viel bij mijn geweld dat tegelijk afging. Dat vond ik toch sneu. Dan wacht ik liever een paar minuten.

Wat ik ook ga doen is even overleggen met een buurman, zijn zoontje van 8 had ook een kleine cake, wat nogal in het niet viel bij mijn geweld dat tegelijk afging. Dat vond ik toch sneu. Dan wacht ik liever een paar minuten.

Je kunt dat jongetje toch een vette cake of box uit jou collectie geven :p

Je kunt dat jongetje toch een vette cake of box uit jou collectie geven :p

Dat kan zeker, echter uit ervaring weet ik dat ik vroeger op die leeftijd onwijs trots en benieuwd was op het vuurwerk wat ik zelf had gekocht. 3-4 dagen lang inspecteerde ik de labels, woog ik het spul en keek ik uit naar de uitwerking. Hoe flut het ook was, mijn eigen vuurwerk van mijn eigen centen was wat me het meest bij bleef.

Nog minder losse cakes, ofterwijl gewoon geen losse cakes. Tenzij ik ze per meer ga schieten. Voor de rest alleen cakeboxen. En ik ga ook heel wat minder uitgeven, dit jaar had ik het wat royaler gedaan en dat merkte ik financieel op andere vlakken. Dus proberen een vast budget te stellen.

Toch interessant om te lezen dat mensen minder willen gaan uitgeven. Je komt op oudejaarsavond toch wel altijd op zo'n punt dat (te)veel hebben niet meer plezier maakt omdat het al snel went.

Zou niet weten wat ik anders zou willen, het was echt een prachtig oud en nieuw met haast geen tegenvallers. Was weer een oud en nieuw voor in de boeken.

Ik bijna al het mooie spul vóór 00:00 geschoten en dat beviel mij wel. Genieten van je eigen vuurwerk.
Om 00:00 kan ik dan genieten van het spul van anderen en van bubbels :)

Dit ga ik dit jaar weer doen!

Ik ga volgend jaar geen show meer door lonten van losse cake's en dus ook minder losse cakes bestellen, waarschijnlijk meer boxen kopen en nog beter mijn vuurwerk verspreiden over verschillende locaties. Ik had het dit jaar voor het eerst verspreid maar eigenlijk lag overal nog steeds veelsteveel.

Volgend jaar redelijk veel dingen anders doen. Ik was even een uurtje ergens anders voor 00.00 uur en daar was het ideaal stoken. Leuk groepje, vuurton, grote stookplek. Daar ga ik dit jaar wat langer doorbrengen en ook het leukste spul afsteken zodat ik er zelf van kan genieten ipv de straat. Stak daar al een traca af van 40 meter en dat gaat hier in de straat echt niet... Daarnaast had ik voor het eerst veel compounds, dat is me niet bevallen. Ik ga lekker weer de mooie (funke) cakes eruit pikken en die apart afsteken. Veel meer plezier vind ik.

Compounds zijn mij ook heel goed bevallen dus denk minder boxen die ik zelf nog moet doorlonten. Projectjes ga ik sowieso beter voorbereiden, niet meer op straat de ontstekers nog op de cue's aansluiten en dat soort dingen.

Kwa boxen alleen nog maar compounds halen, zelf lonten ben ik wel klaar mee.. Sterker nog bij sommige compounds waren de pauzes korter, dan bij een box van door mijzelf doorgelont. :bonk: Het kleine spul wil ik in ieder geval zo veel mogelijk beperken. Heb afgelopen jaar bijvoorbeeld 4 pakken MTV'tjes besteld, en heb er nu nog 2,5 over. Wat betreft losse cakes alleen nog maar de pareltjes er uit halen, en dus geen kleine budget cakes meer.

Oh, en ik ga het volgend jaar niet meer thuis bij m'n ouders vieren. Al dat geklaag van verschillende buren over schade aan auto's, geeft een beetje bittere nasmaak op een verder geweldig verlopen o&n. :)

Volgend jaar bij me schoonouders vieren. Die hebben een tuin van 300 meter bij 80 meter. Dus hoef ik ook met niemand rekening te houden.

Meer afstand, grotere calibers kwamen niet helemaal tot zijn recht doordat we er precies onder stonden. Ook mbt de veiligheid geef ik iedereen een vuurwerkbril. Ik betwijfel of ik mijn showtje wat eerder of later dan 0:00 ga schieten. Ook ga ik meer proberen te filmen.

Ik had het zelfde je staat er rechtsonder en dan is het net of je qat mist sonde

Meer afstand, grotere calibers kwamen niet helemaal tot zijn recht doordat we er precies onder stonden. Ook mbt de veiligheid geef ik iedereen een vuurwerkbril. Ik betwijfel of ik mijn showtje wat eerder of later dan 0:00 ga schieten. Ook ga ik meer proberen te filmen.

Ik had het zelfde je staat er rechtsonder en dan is het net of je wat mist sonde goed plan alles knopen en op afstand kijken met een fles champagne en een ander laten filmen

Minder stressen meer genieten van het vuurwerk waar je t hele jaar wel mee bezig bent en eigenlijk bedoel ik ermee dat ik eigenlijk veel teveel toedoen/moet doen de laatste paar dagen van het jaar wat het ervan genieten eigenlijk teniet doet. Dus meer van alles genieten...

Qua vuurwerk nog geen idee, wel als gevolg van verhuizing het voor het eerst ergens anders afstoken gaat worden

Is je show gefilmd?
Ik ben wel benieuwd eigenlijk..:biertje:

Nee, er zijn alleen maar een paar flarden gefilmd, buurman maakte een foto (in plaats van film) en een ander heeft gewoon niet gefilmd. Ergens in de straat heeft iemand een klein stukje gefilmd exact vlak voor de misser van de Evo Bomber. Verder wat losse foto's die gemaakt zijn door iemand.

Ondertussen wel naar de school gegaan om de schade door te nemen....... :yes: Het zat mij niet lekker en had al foto's gemaakt van de troep wat ik heb weggehaald. Daartussen zat van alles wat niet van mij was zoals thunderkings en blikken bier en etc. Maar eenmaal bij het raam aangekomen..... :bonk:

Er stonden kindervegertjes achter het raam waardoor het leek dat het raam kapot was.... :thumbsup:

Helaas heb ikzelf ook geen foto's meer gemaakt van iets omdat het mij niet helemaal mee zat die dagen.

Schermafbeelding 2019-01-04 om 22.51.19.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan