Wat ga jij volgend jaar anders doen?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Iedere jaar zijn er wel dingen die je enorm goed zijn bevallen en andere momenten wat minder. Deel het hier met iedereen wat jij dit jaar anders gaat doen.

Dat hangt nog helemaal af van de laatste 3 voorwaarden, en of ze die doordouwen.

Buurtvereniging activiteiten uitbreiden mischien.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet zo goed hoe ik oud en nieuw ga vieren. Misschien ff eten bij vrienden met een drankie, maar ik ga dan niet tot 0.00 wakker blijven

Geen idee wat ik volgend jaar anders ga doen. Dat is vanwege de bekende ontwikkelingen (of eigenlijk, gebrek aan ontwikkelingen) erg koffiedik kijken. Het hangt er ook helemaal vanaf hoe burgerlijk ongehoorzaam de wijk gaat zijn. Als er op straat op een gegeven moment niks meer te beleven is qua vuurwerk duik ik mooi op tijd m’n nestje in. Alleen wakker blijven omdat het 00:00 wordt is onzin, dat merk ik de volgende ochtend ook wel. Het zou wel spijtig zijn, een mooie traditie en veel gezelligheid dat naar de knoppen geholpen wordt.

Maar voor hetzelfde geldt valt het allemaal nog heel erg mee en ben ik nog jaren op straat te vinden tijdens de jaarwisseling.

Aannemende dat volgend jaar alleen F1 nog is toegestaan, ga ik maar eens richting Polen om wat 2 inch blokken te halen. Dat maakt dan verder toch geen ruk meer uit.

In principe doe ik volgend jaar niets anders. Ik ga gewoon mn eerste pareltjes weer in januari aanschaffen.

MAAR dit doe ik wel bij freakshops die in het verleden, bv met corona, niet moeilijk hebben gedaan met een restitutie mocht er erg slecht nieuws komen.

Mocht het toch zo zijn dat de traditie de nek wordt omgedraaid dan komt er gewoon een leuke doos op straat om 00.00. Ken toch niet voorstellen man een oud en nieuw zonder vuurwerk.

Back
Bovenaan