Ehh, niet veel. Ik had paar waaier dingen verkeerd gezet, raar, schoten in breedte ipv lengte als je me snapt maar had ik moeten zien, alleen zorgde de wind dat ik er eigenlijk wel weer perfect zicht op had lol
Riakeo de lucht in zien gaan, Zodiac ed en dat is echt geweldig. De cakes vond ik goed, Toxic geweldig, Outburst mwoah nie zo bijzonder. Maar boxen ervan moet wel...prof en Funke gezien op afstand, blijft geweldig maar onhaalbaar. Dus Riakeo.
Maar iets minder mix fonteinen. Op den duur gaan ze toch op elkaar lijken. Een paar mix, paar knetterfonteinen, jellybean erbij...klaar.
Minder doorlonten. Leuk, maar gedoe en is toch altijd iets wat niet meeloopt hoe gek ook. Beetje risico genomen...ging net goed.
Ehh wel blijven richten op kwaliteit en bijzonder effecten. Bv een Kyoto Kamuro echt fantastisch maar een mix als Lion/Dark Empress nogal onopvallend qua effecten, behalve burst en boeketgrootte. Dan was bv een Exploding Eagle bijzonderder. Beetje zo op.l de unieke dingen blijven focussen en niet teveel in hypes laten meegaan die toch vaak puur op hard en groot gericht zijn, niet zozeer bijzondere en/of kwalitatief opvallende effecten of bijzondere opbouw in de box enzo.
Nou ja. Dat. Was topavond verder weer.
Fonteinen stoken op achterplaatsje...ik heb er wat mensen niet blij mee gemaakt denk ik, galmt en is klein, maar het waaide er niet en de crackling vulde de ruimte en m'n blikveld volledig, dat was echt zwaar kickuh bij dingen als Snow Dinges, 888/999 en Saturbori Takokataki of whatever