Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk toch wat later bestellen.
Had de eerste dozen al half januari binnen en zag een doos een maand of wat geleden bij dezelfde zaak voor minder.
Beetje jammer.

De acties bij vathorst en 365 waren top dus daar ga ik meer bij halen.

Ook wellicht iets minder zaken.

Een andere optie is om je eis qua grote van collectie aan te passen ;)
Vuurwerk is ook van mij logischerwijs een hobby,maar als ik lees wat een grote groep hier ,er elk jaar aan uitgeeft dan verslik ik me nog wel is.
Dat is bij mij nooit zo geweest,ik denk dat 4 van mijn O&N collectie's vallen in 1 collectie voor 1 O&N, van een groep mensen hier qua besteed bedrag.
Maar t neemt niet weg,dat ik me kostelijk vermaak met mijn "kleine" collectie 🥳
Dat is inderdaad ook een optie al vind ik dat ik qua omvang geen absurde eisen heb. Ik schiet een project om 18 uur en een groter project rond 00 uur, tussendoor wil ik natuurlijk ook nog een aantal stookmomenten hebben met een compound en wat losse cakes.

Niet voor volgend jaar maar misschien wel dit jaar. Heb tot nu toe alleen bij een wolff winkel besteld en misschien vul ik dat nog wel aan. Lijk wel geen zin te hebben het halve land door te rijden dit jaar….

De grote van een collectie zegt ook niets over de hoeveelheid lol en plezier je er mee kunt hebben.
Eerste Corona jaar hadden we 10 boxen die we over hadden van het jaar ervoor, hebben een prachtige dag gehad toen.
En vergeet het prachtige weer dat we toen hadden niet.

Dat is inderdaad ook een optie al vind ik dat ik qua omvang geen absurde eisen heb. Ik schiet een project om 18 uur en een groter project rond 00 uur, tussendoor wil ik natuurlijk ook nog een aantal stookmomenten hebben met een compound en wat losse cakes.
Dat zal je mij ook niet horen roepen.
Iedereen kijkt op een andere manier naar dingen en dat is goed.
Voor de ene is een karton van iets ,iets magisch,de ander is t gewend en kijkt pas op van een blok/compound die b.v. gaat in de richting van de stars of heaven,of de tears in heaven,om maar wat te noemen.
Niks mis mee.

Wat betreft de vraag van dit topic,vraag me dat volgend jaar nog maar is,ik wil 1st is zien of dat wat ik nu wil gaan doen me bevalt.
Aan de hand daarvan komen er al dan niet wel "verbeter" punten tevoorschijn ;)

Afhankelijk van een eventueel uitloopjaar op de kooien… overweeg ik een huisje te huren in Duitsland om daar de verkoopdagen en jaarwisseling te vieren. Kwaliteit daar gaat omhoog en bij ons alleen de prijzen.

Buiten het geld lijkt het mij ook een leuke ervaring. Overdag weer legaal stoken en sfeer proeven met de oosterburen die elk jaar steeds enthousiaster worden.. (zo lijkt het tenminste)

Sowieso minderen qua collectie. Selectiever worden door het jaar heen om de collectie in te perken en daardoor meer chaos in kortere tijdsduur te creëeren. Meer van één schieten.

Ieder jaar weer dezelfde vraag en ieder jaar weet ik precies wat ik volgend jaar anders ga doen: minder bestellen, langer wachten met bestellen, etc. etc.. En jawel nog voordat het februari is zijn de eerste bestellingen alweer een feit en ben ik 11 maanden van het jaar bezig met het samenstellen van de collectie en bepalen van de schietvolgorde. Ik ben er klaar mee om plannen te maken. Volgend jaar ga ik vanaf 1 januari lekker doen waar ik op dat moment zin an heb.

Ieder jaar weer dezelfde vraag en ieder jaar weet ik precies wat ik volgend jaar anders ga doen: minder bestellen, langer wachten met bestellen, etc. etc.. En jawel nog voordat het februari is zijn de eerste bestellingen alweer een feit en ben ik 11 maanden van het jaar bezig met het samenstellen van de collectie en bepalen van de schietvolgorde. Ik ben er klaar mee om plannen te maken. Volgend jaar ga ik vanaf 1 januari lekker doen waar ik op dat moment zin an heb.
Dat klinkt als een top plan. Ik doe met je mee.

Niet veel anders dan dit jaar. Vooral de vroege acties meepakken omdat ik de acties na september niet heel denderend vond. Ben vooral benieuwd hoe de freakzaken omgaan met restvoorraden met kooi, aangezien dat begin van het jaar gewoon verkocht mag worden. De vraag is alleen nog even of het geleverd mag worden eind van het jaar.

Misschien dat ik volgend jaar de uitgaven niet meer bij ga houden.

Volgend jaar wil ik echt het aantal winkels drastisch verminderen, of in ieder geval dichter bij elkaar brengen. Op zaterdag ga ik dit jaar langs Joure, Maas&Waal en Vuurwerkperdoos. Ik woon ongeveer in het midden tussen deze driehoek van winkels. Probeer daar maar eens een logische route van te maken. Dat gaan we volgend jaar echt anders doen.

Zoals elk jaar probeer ik alles gewoon bij 1 winkel te halen en toch lukt het jaar op jaar niet haha! volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.
Hopelijk aankomend jaar ook weer eerde te bestellen zodat de uitgaven mooi verspreid zijn over het jaar.

Minder bestellen.. zoals door vele geschreven hier boven!
Dit was vorig jaar overigens ook het doel voor dit jaar, niet helemaal gelukt.
Minder dozen, maar wel grotere (uiteindelijk komt het op hetzelfde neer)
Ach we zien het wel, het is een verslaving waar ik mij ergens ook wel graag bij neer leg.

Me heel goed inlezen in alle nieuwe producten die gaan komen. Hopelijk zijn er genoeg demo´s volgend jaar om de beste keuzes te maken.
Veel producten die je blind aanschafte zullen er niet meer zijn, of in een 2.0 versie zonder kooi. Dus het wordt soms een gokje wagen maar hopelijk komt er veel oois. En mocht Riakeo bevallen dan moet ik in januari al maar vast beginnen met sparen...

Sowieso de winkels wat dichterbij zoeken. Wat beter uitzoeken welke producten ik wel en niet wil, soms koop ik nog te snel. We gaan zien of de goede voornemens allemaal gaan lukken

Volgend jaar ga ik denk ik helaas moeten besparen ivm reisplannen in 2026. Dit jaar nog even goed knallen en dan volgend jaar het doen met enkele top compounds en overgebleven spul van aankomend jaar denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan