Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Uhh het is nog geen 2025, maar ben er 100% van overtuigd dat het gaat lukken.En? Gelukt?
Dat is inderdaad ook een optie al vind ik dat ik qua omvang geen absurde eisen heb. Ik schiet een project om 18 uur en een groter project rond 00 uur, tussendoor wil ik natuurlijk ook nog een aantal stookmomenten hebben met een compound en wat losse cakes.Een andere optie is om je eis qua grote van collectie aan te passen
Vuurwerk is ook van mij logischerwijs een hobby,maar als ik lees wat een grote groep hier ,er elk jaar aan uitgeeft dan verslik ik me nog wel is.
Dat is bij mij nooit zo geweest,ik denk dat 4 van mijn O&N collectie's vallen in 1 collectie voor 1 O&N, van een groep mensen hier qua besteed bedrag.
Maar t neemt niet weg,dat ik me kostelijk vermaak met mijn "kleine" collectie![]()
En vergeet het prachtige weer dat we toen hadden niet.De grote van een collectie zegt ook niets over de hoeveelheid lol en plezier je er mee kunt hebben.
Eerste Corona jaar hadden we 10 boxen die we over hadden van het jaar ervoor, hebben een prachtige dag gehad toen.
Dat zal je mij ook niet horen roepen.Dat is inderdaad ook een optie al vind ik dat ik qua omvang geen absurde eisen heb. Ik schiet een project om 18 uur en een groter project rond 00 uur, tussendoor wil ik natuurlijk ook nog een aantal stookmomenten hebben met een compound en wat losse cakes.
Dat klinkt als een top plan. Ik doe met je mee.Ieder jaar weer dezelfde vraag en ieder jaar weet ik precies wat ik volgend jaar anders ga doen: minder bestellen, langer wachten met bestellen, etc. etc.. En jawel nog voordat het februari is zijn de eerste bestellingen alweer een feit en ben ik 11 maanden van het jaar bezig met het samenstellen van de collectie en bepalen van de schietvolgorde. Ik ben er klaar mee om plannen te maken. Volgend jaar ga ik vanaf 1 januari lekker doen waar ik op dat moment zin an heb.