Dit jaar aardig wat vuurwerk besteld.
Ik hoop het gros van de projecten / show op de 28e-30e al klaar te hebben.
Het plan voor de 31e is dan ook om klokslag 10.00 een wake up call te doen. Vroeger vond ik het wel eens lastig, in onze straat wordt niet zo heel veel gestookt en dan krijg ik toch altijd het idee dat de buren denken, daar heb je die maf weer. Maar ik trek me er niks van aan en om 10.00 uur zullen ze weten dat het vuurwerk afgestoken mag worden.
Ik denk aan een project met een goede mat, gevolgd door spanish storm, gevolgd door bull riding (500gr knalcake) gevolgd door een stuk of 30 sick6 mortieren, gevolgd door 3 keer 200 shots saturn missiles tegelijk eindigend met 2 5000 klappers (niet uitgerold).
Daarna lekker naar binnen en met mijn vrouw gezellig wat tv kijken en eten.
Rond het middaguur verwacht ik een aantal mensen. Lekker af en toe wat stoken, drinken, eten en misschien naar een stookmeeting met ee x aantal freaks niet zo ver van ons dorp.
Rond 5-6 uur thuis zijn weer en dan af en aan vuurwerk stoken. Ik heb geen zin om de hele dag buiten rond te sjouwen, dus het zal echt af en aan zijn.
Ik heb meer dan genoeg vuurwerk denk ik om de hele dag continu te kunnen stoken en aangezien ik geen zin heb om de hele dag buiten te zijn, zal ik dus wat projecten proberen te bedenken.
Ook zit ik te denken aan een 20.00 en een 21.30 uur showtje
Om 00.00 gaat het dan ook echt helemaal los en wil ik een 10-15 minuten showtje doen, met enkel dikke cakes.
Ik denk dat ik dan nog wel wat over heb en dit zal ik vanaf een uur of 01.00 rustig stuk voor stuk, onder het genot van een ijskoud pilsje, gaan stoken.