Wat doe jij op oudjaarsdag ?

wat ik doe op Oudjaarsdag? binnen zitten moet niks van het vuurwerk hebben:wink:

nee joke om 10 uur lekker naar buiten vuurwerk afsteken

MESCHIEN is dit wat meer bewijs voor de mensen met een snelle oordeel
me achter kamer dit jaar kijk naar de vloer bedeking en tafel spiegel noem maar op hahaa
waarom zou ik grote willen doen dan dat nodig is maar goed je heb ze er bij
wenst die gene een gezond 2013 whahaha
10.jpg7.jpg

hetzelfde als afgelopen jaren. Overdags beetje relaxen en wat x-boxen (fifa en op de kinect met me dochter). In de vooravond wat vuurwerk met me dochter afsteken. Dan naar vrienden waar we oud en nieuw vieren. En daar lekker buiten bij de vuurkorf muziekie derbij, biertje drinken, slap ouwe hoeren en tussen wat vuurwerk afsteken.

Nou, ik heb ook een concept planning rond :p

07:30 opstaan, aankleden, ontbijten, lunch smeren.
08:15 naar mijn werkgever toe fietsen.
08:45 aanwezig in de vuurwerkwinkel om te werken met de leukste dag van het jaar!
13:00 eigen pakketje vuurwerk samenstellen uit mijn winkel.
13:30 op de bus stappen richting andere adres.
15:30 thuis nog een winkel langs gaan om de laatste dingetjes op te halen en mijn vuurwerk bij elkaar te zoeken.
16:00 stookmaat haalt mij op. Alles in de auto zien te proppen. Op weg naar Zoetermeer voor stooksessie.
17:00 aankomst Zoetermeer. Lekker stoken.
~18:00 iets te eten zien te scoren.
~20:00 show geven. Daarna weer lekker stoken.
0:00 proosten en lekker snel naar buiten. Wat we daar gaan doen laat zich wel raden :p
3:00 afbouwen en aftaaien.

op oudjaarsdag ga ik
op tijd op staan
daarna eerst wat vuurwerk afsteken en dan beginnen met appelbeignets te bakken voor mijn bewoners
dan om 14:00 naar me werk om te gaan werken tot 23:15 en daar en leuke avond te maken voor mijn bewoners
waar ik om 21.00 een vuurwerk show geef.
om 23.15 snel naar me schoonouders en dan wat eten en dan happy new year en dan helemaal los:)

Back
Bovenaan