Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat verschilt per winkel natuurlijk, als je iets mee krijgt is dat mooi meegenomen.
Werken kan leuk zijn, maar miste je het stoken nou niet? En dan moest je nog een eindje reizen. Hoe was dat dan op de grote dag?
Nou ik had kunnen regelen dat ik 31 december vrij was. 30 december tot 12 uur gewerkt in Steenbegen en daarna naar huis gereden. Onwijs weinig geslapen dus was blij dat alles goed was gegaan (met een overvolle auto). Toen nog foto's maken en gaan slapen om 3 uur. Om half 10 werd ik wakker en eigenlijk gelijk gaan stoken. Was aan het eind van het verhaal (1.30 op 1 januari) echt helemaal gesloopt en stoken was meer onveilig, ging redelijk wat fout met productiefoutjes (pijl 2 meter van mn gezicht af knalde gelijk zonder op te stijgen, profblok die uit elkaar knalde, en de Sky Screamers die horizontaal de buurt uit vlogen etc.) Daarna zakte ik echt door mn poten heen kon niks meer. 1 Januari pas om 5 uur wakker geworden.
Nee dit jaar ga ik niet op 31 december werken want dan komt het helemaal niet goed ben ik bang.
Ik haal altijd eerst met mijn vriendin zo vroeg mogelijk oliebollen op DE dag. Dit is bij ons een mooie traditie geworden. Soms red ik het dan niet om om tien uur terug te zijn om eens goed de dag in te luiden, maar goed...dat is dan niet anders...
De rest van de dag is het genieten en genieten...leuke knalprojectjes met cakes e.d. en ook even bij vrienden kijken die altijd met carbid in de weer zijn.
Wel heb ik als het na achten wordt vaak een gek gevoel in mijn buik...zenuwen
zullen de projecten lukken die ik heb gemaakt? en al dat soort gedachten spoken me door mijn hoofd.....gelukkig ebben die snel weg als ik rond 12 uur de eerste cake klaar zet en het lontje doe ontbranden.![]()