Wat doe jij op 1 januari?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoe ziet jouw dag er dan uit?

Eerst lekker uitslapen of lekker vroeg eruit en lekker gaan vegen en opruimen en dan op familiebezoek of juist niet?

Heb jij ook gewoontes die je perse doet op 1 januari?

Vegen, opruimen, nagenieten en nog wat kruit snuiven. En zeker ook familie bezoeken, ook daar de lucht nog even kleuren.

Met de buren alles aanvegen en de restanten in de container deponeren.
Daarna is het tijd om de auto even te wassen, de gang een sopje te geven nadat de voordeur de hele avond half open blijft staan want die meurt als een bunzink volgens mijn vrouw:D
Als dat zo’n beetje gebeurt is gaan we wat familie langs en is de dag al weer om.

Wakker worden met hopelijk een zeer goed gevoel dat we de afgelopen nacht flink hebben mogen stoken. Niets meer of minder !!!

Na het uitslapen en schoonmaken een douche, tas inpakken en de slaapdienst werken. 14.30 tot 09.30.

Uitbrakken met vrienden aan het eind van de ochtend waarbij wij de stookplaats schoon vegen en daarna een ijskoude freddie pakken.

Ben er altijd alweer vroeg uit naar een hele korte nacht. Ontbijten met oliebollen en dan naar buiten de vuurwerk resten opruimen. De rest van de dag en avond langs familie en vrienden voor een nieuwjaarsborrel.

De leuke papa spelen met mijn kids om 7:30 ongeveer. Rond 10:00 de straat schoonvegen met de buurt, een verdwaalde oliebol eten als lunch, de klapper van de dag is een bezoek aan mijn schoonouders die middag, en ‘s avonds de finale van het WK darts kijken mogelijk aangevuld met een oud- of nieuwjaarsconference om een lach op mijn verdrietige en sombere gezicht te toveren.

Wakker worden en balen dat het weer voorbij is.. Maar daar in tegen hopelijk wel terug kijken naar een top dag. Daarna al het vuurwerk opruimen en langs familie gaan voor een nieuwjaarsborrel.

Vroeg op om de staart met mijn overbuurman te vegen. Daarna ontbijtje maken voor vrouw en kinderen. De rest van de dag huis weer terug brengen in goede staat en een beetje relaxen

Wakker worden met een tevreden gevoel, omdat we (hopelijk) oud en nieuw weer gewoon normaal kunnen vieren.

Eerst de straat opruimen, bakkie koffie en daarna naar de familie om gelukkig nieuwjaar te wensen. Nog beetje cat1 erbij en dan weer op naar de volgende.

Eerst even een uurtje langer uitslapen, daarna eens rustig wakker worden en een ontbijten met wat oliebollen. Daarna moet er buiten opgeruimd worden, als dat gedaan is gaan we smiddags naar de familie voor de beste wensen. Daarna snel naar huis en lekker op het bankje met hapjes op tafel erbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan