Wat doe jij op 1 januari?

Eerst proberen uit te slapen. Dan rustig ontbijten, nieuws doornemen. VWC checken. Daarna nog mn eigen vuurwerk opruimen. Smiddags naar m'n ouders, daar komt ook de familie heen. Oliebollen eten, dineren en darts kijken. :d

Engels ontbijt erin, vuurkorf opnieuw aan om de laatste troep te verbranden. Wat olliebollen erin met chorizokroketjes en daarna de kater wegdrinken met een goud gele rakker

Ben bang dat het dit jaar een hele zware kater wordt, met het besef dat het waarschijnlijk de laatste ‘echte’ keer is geweest.
Dus net zoals vorig jaar: na 02:00 als alles de lucht in is, nog effe wat drankjes inhalen en de volgende dag met een flinke kater wakker worden en alles rond een uurtje of 12:00 opruimen

Na enkele uurtjes slaap de boel opruimen buiten. Daarna buurten bij familie en vrienden voor de nieuwjaarswensen.

Waarschijnlijk net als altijd vroeg er uit en vegen, daarna pizza bestellen dat is een soort van traditie hier 1 januari.
Tijdens het eten van de pizza kijken we altijd de staatsloten na en blijkt dat we weer een jaar mogen werken.
Met het feit van het verbod ben ik vermoedelijk dan niet heel erg bezig. Oud en nieuw zal waarschijnlijk anders worden maar voor ons niet verdwijnen.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan zeggen ze altijd....

Eigenlijk gewoon helemaal niets. Na het opruimen gewoon de hele dag niksen en vuurwerk posts/filmpjes bekijken

Eerst uitslapen, dan uitgebreid ontbijten met logies en daarna alles opruimen.
Ieder jaar hetzelfde eigenlijk.

De laatste boel opruimen, de vuurton nog weer even opstoken en de eerste indrukken en ervaringen hier lezen. Rustig dagje altijd.

Standaard prik: verjaardag hier. Dus 3 biertjes koud zetten. Want niemand wilt wat te drinken en de overgebleven oliebollen en een taart op tafel zetten. Daarnaast opruimen, nagenieten en ‘s avonds kliekjesavond.

Wij gaan altijd met een mannetje of 30 kip met patat en appelmoes eten. Halve kip per persoon in de kippengril en gezellig samenzijn. Biertje erbij en supergezellig. Doen we al een jaar of 20 denk ik.

Rond uurtje of 9 de straat op om te gaan vegen met overgebleven oliebollen als ontbijt. Overdag naar schoonfamilie altijd een raadsel wie er dan zijn...
Tegen avond eten aan naar mijn familie stokbrood met smeersels eten en met de kids de laatste zooi stoken en dit jaar zal ik nog wel een cake of 4 apart houden denk ik zomaar voor een goeie afsluiting.

Video's terugkijken, nog wat opruimen wat niet in het vuur is gegaan en naar familie het beste wensen voor het nieuwe jaar en voor het eerst genieten weer van lekker eten en de oliebollen + appelbeignets

Back
Bovenaan