Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Eerst uitslapen, heb het qua afval altijd goed geregeld. De “financiers” hoeven niet op te ruimen, dat nemen de kijkers voor rekening.
Verder doen wij altijd de Nieuwjaarsdijk in Bredevoort.
Vaak veels te kort geslapen, half dronken wakker worden en dan een nieuwe borrel bij familie. Toch altijd wel last van het syndroom dat je ergens heel erg naar uit hebt gekeken en dat dit dan alweer voorbij is.
In de nacht vuurwerk afsteken, meldingen (brandweer) rijden en vastleggen en daarna slapen tot geen idee. Vaak samen met mijn zusje nog lekker fonduen in de avond.
Een beetje uitslapen, oliebollen vreten en de boel verder opruimen. Meestal wat familie bezoeken en de afgelopen o&n nog eens in m'n hoofd afspelen en bedenken wat er in het nieuwe jaar zeker in de collectie terug moet komen. Dat laatste kan ik nu alvast schrappen :(
Vrijwel ieder jaar hetzelfde ritueel, tussen 5:00 6:00 eindelijk eens naar mn nest! Rond 10en weer wakker! Laatste hapjes opeten, laatste oliebollen wegtikken! Vw rommel opruimen! Vooral vwc checken op straatfilms en berichten! 's Avonds 1 januari altijd maar weer die soep met stokbrood eten! Zelf filmpjes uploaden! In slaap vallen op de bank! (Toen ik nog rookte ging dat een keer goed mis op 1 jan, maar dat is een ander verhaal!)
Na een waardig afscheid van het stoken in Nederland de avond ervoor sluit ik dat hoofdstuk op 1 januari. Tegelijkertijd open ik een nieuwe en ga mijzelf verdiepen in de landen waar je nog wel zelf kan afsteken met ouderejaarsavond. Die mogelijkheden zijn er genoeg en blijven ook nog wel zo voorlopig. Het idee heb ik al langer maar toch elke keer kwam het er niet van omdat ik het hier niet wilde missen..
Het zal nooit hetzelfde zijn zoals in eigen land maar wie weet.. we gaan het meemaken.
Ik heb nog geen idee hoe ik mij voel en wat er dan door mij heen gaat, op het moment dat ik de laatste dingen heb afgestoken en binnen zit. Wel weet ik dat ik om twee uur nog niet klaar ben. Daarna blijf ik wakker en zet om 4 of 5 uur nog wat cakes neer. Fuck Nederland met zijn tot 02:00 afsteken en de rest van de zottigheden. Graf land
Ik denk er liever nog niet aan. In ieder geval nog 1 keer intens genieten vanaf september tot aan de Dag der Dagen op dit geweldige forum en alles wat daarbij hoort. Op 1 januari 2026 zal voor mij wat vuurwerk betreft alles anders zijn. Ik heb nog wel een sprankje hoop al is dat tegen beter weten in.