Wanneer tuig jij je kerstboom op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag een nieuwe kunstkerstboom gekocht, die dingen zijn nog verrekt duur:) Maar hij wordt pas opgetuigd begin december.

standaard na sinterklaas ga ik samen met vaders na een bos en trekken we de ( in onze ogen ) mooiste boom uit de grond:p legaal? Waarschijnlijk niet, maar beter kun je haast niet krijgen:p

De echte (kunst)kerstboom zetten wij hier na sinterklaas op. Als het aan mij ligt en ik heb tijd, zet ik hem zelf wel op. Eind november zet ik meestal zelf een witte kerstboom op, voor in de keuken. Die versier ik verder niet, lampjes heeft hij zelf al in de takken zitten :D

Voorheen altijd rond 3 november, nu mijn kleine bijna 3 is en weet wie Sinterklaas en ZWARTE piet zijn, komt de boom pas wanneer de sint met zijn pieten weer op de boot terug zit. (6 december dus)!!

Normaal gesproken na 6 december en kerstboom( kunst) blijft in groen en in zilver,er zijn wel knuffel rentdiertjes in Maar dit jaar komt hij er niet te staan wegens 2 jonge katertjes.

verder hier en daar een kersthuisje en buiten veel kerstlampjes en op de garage een rendier met Arrenslee.

Vorige jaren het weekend na Pakjesavond gedaan, maar de voorkeur heeft toch gewoon 6 december hoor. Zal netjes wachten, maar als die oude naar Spanje gaat, dan mag ie ook wel snel staan.

Bij mij dit jaar weer lekker vroeg.
Eerst woensdagavond een halloweenfeestje thuis en donderdag komt de boom weer te voorschijn :)

Wij kwamen de 16e terug uit Egypte, en 17 november stond hij. Mn vriendin kwam ermee, en ik kon geen nee zeggen natuurlijk. Voor mij toch een teken dat alles dichterbij komt

Zoals bij zoveel mensen is het ook bij mij traditie om de boom op te zetten zodra de sint het land uit is. Al moet ik zeggen dat ik de laatste jaren wel eens neig om hem eerder te plaatsen maar doe het niet :p

Ik kon het niet laten en heb hem gisteravond opgezet. Buiten hangt de verlichting al een paar weken

Nou na de sint is vroeg zat. Kerstboom is leuk en gezellig maar niet om er onderhand 3 maanden mee in huis te zitten.

Kerstboom heb ik geen ruimte voor. Maar ik heb een boompje in m'n voortuin staan die ik begin december behang met lampjes, vloekend omdat er takken in m'n ogen oren en neus steken :D De 1e strengen gekleurde lampjes hangen al in keuken en slaapkamer om het duister wat op te vrolijken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan