Wanneer tuig jij je kerstboom op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ooit van een colega een kunstboom gehad en gebruik die al jaren maar hij is eigenlijk te groot bijna 3 meter past net(heb daar geen zin meer in en hij is oud).qua kleur een verzamel rommel,nu zag ik dat ze bij aldi een kunstboom van 1 meter 85 verkopen maar ben er nog niet uit een echte heb ik al jaren niet gehad nog ff dubben maar.MAAR over de kleur heb ik beslist ten eerste alles nieuw en in silver en blauw

Ik zou zeggen kies een echte. :D
En gave kleuren, ben benieuwd naar de foto van je kerstboom. :D

nog geen boom,maar konden het toch niet laten wat dingetjes van zolder te halen.......
Bekijk bijlage 15349

Leuk dat XMAS zo. ^^

Bij mij staat hij al, lekker de sfeer proeven.

Bij mij staat hij al, lekker de sfeer proeven.

De :sint:sint en de :kerst:kerstman hebben bij mij thuis een samenwerkings contract.

Wat zou er in zitten ???? :wink:

Bijlagen

• IMG_0731.jpg
    IMG_0731.jpg
    152 KB · Weergaven: 0
  • IMG_0730.jpg
    IMG_0730.jpg
    211,2 KB · Weergaven: 0
  • IMG_0729.jpg
    IMG_0729.jpg
    142,9 KB · Weergaven: 0
Eerste weekend na sinterklaar meestal. en natuurlijk een echte. heerlijk die dennengeur op de vroege ochtend

Van de week ben ik gebeld door een vriend die gaat dit jaar weer handelen in kerstbomen, eind deze week ophalen en dan optuigen. Aftuigen daar ben ik geen fan van!

Normaal het weekend voor Sinterklaas, zodat als het 6 december is de lichtjes direct aan kunnen. Nu wordt dat wellicht wat lastig door de verschillende bezigheden. Trouwens ook niet al te veel zin in eigenlijk.

Lampjes ophangen wel, dat ga ik zondag doen. Is wel tijd ook, want heb de oude lampjes al 3 jaar hangen. Maar ze gaan nog niet aan. Buren hebben overigens wel hun lampjes en alles gisteren opgehangen. Leuke thuiskomer in de schemering!

Eerste weekend naar Sinterklaas. Dit jaar voor het eerst een boom, eerder hadden we alleen lampjes en een compleet stadje.

Heb al meerdere keren met kerstspullen in m'n handen gestaan. Sinds ik op mezelf woon heb ik geen eigen kerstspulletjes en ik twijfel wat ik nou zal gaan kopen. Wil toch wel iets van kerstversiering in m'n huisje hebben :)

Zoals gezegd even wat sfeer geproefd bij de Tuinland, prachtige kerstshow daar! :D Je komt meteen in de sfeer. Daar een leuke kleine echte (!!) kerstboom gescoord voor een paar euro inclusief lampjes en batterijen. Morgen even wat versieringen halen bij de Action :)

28563995.faf705b2.800.jpg

haha mijn vrouw en ik keken elkaar vandaag aan en we dachten beide hetzelfde, resultaat : hij staat :)

We tuigen hem op wanneer wij thuis er de tijd voor hebben en we tuigen hem af voor oud en nieuw, want hij vikt lekker. Ook al is het een kunstboom, je krijgt hem altijd wel in de hens ;)

vrijdag zes december haal ik ze voor de hele familie, dat heb je met een grote laadruimte.
en meestal zo rond zes januari gaat ie eruit..

Vandaag de hele hut versierd. Kerstboom,guirlandes,mini boompjes,lampjes enz.
Laat de feestdagen maar komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan