Wanneer tuig jij je kerstboom op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteravond opgezet, maar we zijn van rood/ goud overgestapt naar blauw goud en moeten nog een beetje meer blauw bij hebben. alleen de kleine kerstballetjes hadden ze niet in het blauw bij coppelmans, word dus even zoeken...

De kerstboom met daarin lampjes staat. De rest zal ik vandaag doen, denk ik. Maar eerst boodschappen en sporten, dat vind ik belangrijker.

Luxe boom moet kerst redden

HAARLEM -
Nederland haalt dit weekend massaal de kerstboom in huis. En juist door de crisis kiezen consumenten steeds vaker voor een grote boom met veel tierelantijntjes.

Dat blijkt uit een rondgang langs tuincentra, webwinkels andere verkooppunten, die vandaag en morgen absolute topdrukte verwachten.

„Veel mensen gaan vanwege de crisis niet op vakantie tijdens de kerstdagen. Om het thuis toch gezellig te maken, wordt met de kerst steeds uitbundiger uitgepakt”, klinkt het. „Nog nooit is de omzet per boom zo hoog geweest”, vertelt Bob van Schaik van Kerstbomen.nl. Waar klanten normaal gesproken alleen een boom in huis halen, bestellen ze er nu kransen en versieringen bij om het hele huis mee aan te kleden. Ook de Vereniging van Kerstboomkwekers merkt dat de crisis juist zorgt voor een groter kerstbudget. „Als het financieel slecht gaat, hebben mensen thuis behoefte aan extra gezelligheid”, aldus een woordvoerder.

bron

gisteravond opgezet, maar we zijn van rood/ goud overgestapt naar blauw goud en moeten nog een beetje meer blauw bij hebben. alleen de kleine kerstballetjes hadden ze niet in het blauw bij coppelmans, word dus even zoeken...

Je brengt me op ideeén haha. Had vorig jaar rood goud. met was silver. En jaren daar voor echt alles door elkaar. Maar blauw blijft toch wel een van mij lievelings kleuren :)

Mijn voorkeur gaat naar groen alleen is de hele boom dat al dus dat gaat niet werken. Maar gisteren de boom opgehaald, gaat echter nog een paar dagen duren voordat die op staat aangezien we net uit huis zijn gegaan en we nog geen kerstspullen hebben... Crisis!

De boom is al en uurtje in huis, sinds 2 jaar is de boom roze, jaaa roze, met zilver. De dames in huis hadden kerstinkopen gedaan, maar ik moet toegeven dat het een leuke kleurcombinatie is.
boompje (1 van 1).jpg
We zijn nu bezig met het optuigen, dit jaar voor de 2e keer een timelapse ervan maken, erg leuk. Zie je hoe de boom wordt opgebouwd in een paar minuutjes, muziekje eronder, met de familie kijken, geeft een leuke sfeer :)

De boom is al en uurtje in huis, sinds 2 jaar is de boom roze, jaaa roze, met zilver. De dames in huis hadden kerstinkopen gedaan, maar ik moet toegeven dat het een leuke kleurcombinatie is.

Bekijk bijlage 15677
(dat plastic was er net af dus die boom staat wat recht, de takken zijn nu al wat meer naar beneden gezakt)

We zijn nu bezig met het optuigen, dit jaar voor de 2e keer een timelapse ervan maken, erg leuk. Zie je hoe de boom wordt opgebouwd in een paar minuutjes, muziekje eronder, met de familie kijken, geeft een leuke sfeer :)

Van het weekend heb ik de boom ook maar weer van stal gehaald.
20131209_160454.jpg

Net nog even een guirlande gehaald en wat spul er in gehangen.
IMG-20131209-WA0000.jpg

Duss die middag/avond was onze kerstboom afgemaakt. Heb er een klein filmpje van gemaakt maar die is alleen voor familie gebruik :p
(sorry, voor nu even snelle foto met mijn mobiel gemaakt)
IMAG4830[1].jpg

2 kleine echte boompjes op me kamer :p
Kessemus123 (1 van 3).jpg

Suuuper klein boompje met glitters enzo... xD
Kessemus123 (3 van 3).jpg

Wij hebben hier geen kerstboom meer helaas, een paar jaar geleden waren we het zo beu dat we hem de deur uit gegooit hebben.

We versieren alles wel leuk kerst hier in huis maar daar blijft het dan ook bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan