Wanneer tuig jij de kerstboom op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen zaterdag deed ik de gordijnen dicht en ik zag in het bovenste appartement waarop ik uitkijk al een kerstboom staan.
Eindconclusie: De fles whisky was zondagochtend een stuk leger.
Veels te vroeg.

Afgelopen zaterdag deed ik de gordijnen dicht en ik zag in het bovenste appartement waarop ik uitkijk al een kerstboom staan.
Eindconclusie: De fles whisky was zondagochtend een stuk leger.
Veels te vroeg.

Je deed de gordijnen dicht en zag hem staan, of zag je hem voor dat je ze dicht deed :p

Je deed de gordijnen dicht en zag hem staan, of zag je hem voor dat je ze dicht deed :p

Of is ‘ie toch eerst met die fles whisky begonnen? :D

Vanavond de eerste kerstversiering al gespot. Zou zo maar kunnen zijn dat het er komend weekend bij mij ook van komt.

Zie hier ook meer en meer versieringen hangen, dan kriebelt het wel heel erg om alles weer neer te zetten. Volgende week een aantal dagen naar Adelfia, maar daarna gaat het spul snel opgebouwd worden.

Zie hier ook meer en meer versieringen hangen, dan kriebelt het wel heel erg om alles weer neer te zetten. Volgende week een aantal dagen naar Adelfia, maar daarna gaat het spul snel opgebouwd worden.

Dingen kunnen snel veranderen:bonk: Vandaag naar Duiven geweest, wat een sfeer. Direct maar besloten om de boom morgen op te zetten. heerlijk.

In elk geval na Sint, meestal rond 15 december. Ik heb ook een pesthekel aan kerstmuziek voor Sint en ook vlak erna. Als je het langer draait is de lol er vanaf en heb ik al die kerstnummers al zo vaak gehoord dat ik het medio december spuugzat ben en niet kan wachten die boom en heel kerst op te ruimen. Ik vind kerst leuk, maar het moet wel speciaal blijven. Dat is het niet als het een maand of zo duurt. Niet voor mij/ons.

Kan sowieso niet wachten totdat er overal weer kerstverlichting hangt. Dat geeft zoveel sfeer op die koude avonden. Kerstboom komt hier 1 december in huis.

Hier meestal de eerste zaterdag na sinterklaas. Verlichting buiten hangt dan grotendeels al wel, op de echte kerst dingetjes na (kerstman en rendier).

Steevast op 6 december. De buitenverlichting gaat wel al eerder aan. Meestal wanneer de goedheiligman weer voet aan wal zet. Overigens van de week al de eerste kerstbomen bij mensen gespot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan