Wanneer tuig jij de kerstboom op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal 6 december maar in de huidige tijden zullen we dit jaar alles lekker eerder versieren.

Hele gezin corona gehad en ondertussen gelukkig bijna hersteld maar wel weer reality check: VIER JE FEESTJES!!!

Inderdaad, ik vraag een ieder om ook foto's te maken die hem nu al opzet. Heerlijk om te zien en wellicht steekt het mij ook wel aan :D

Dat vonden wij dus ook. In deze nare tijd kunnen we wel wat sfeer gebruiken! Wat me al opgevallen was hier in mijn woonplaats, is dat er al aardig wat mensen me voor waren met hun boom. Ook zie ik steeds meer kerstverlichting buiten, heerlijk!

Dat vonden wij dus ook. In deze nare tijd kunnen we wel wat sfeer gebruiken! Wat me al opgevallen was hier in mijn woonplaats, is dat er al aardig wat mensen me voor waren met hun boom. Ook zie ik steeds meer kerstverlichting buiten, heerlijk!

Mooi om te zien is dat he. Gisteravond hier ook weer ff een rondje gemaakt, maar je ziet echt opvallend meer versieringen hangen dan normaal rond deze tijd. Gister ook weer de nodige versieringen gezien en ook 1 boom gespot, zag er erg sfeervol uit.

Afgelopen week inderdaad ook de 1e boom gespot onderweg naar het werk en dit weekend heeft mijn broer hem al opgezet. Mooi op tijd dus. Verwacht dat ik zelf ook niet al te lang meer kan wachten :D

Ik zit nog niet in de feestmodes merk ik, de kerst reclames doen me nog niet veel.
Normaliter krijg ik dan echt zin in de feestdagen.

Momenteel onze inkopen aan het doen voor onze eerste kerstboom in ons huisje, voor mij mag het beginnen hoor!
89FEBE13-8D56-4062-BCE3-28EAC043B18E.jpg

Ik denk dat ik volgende week begin. Eerst maar eens een kerstboom scoren. Ballen en lampjes, maar dat moet wel goedkomen denk ik. :)

Ik had gezegd 6 dec maar we hebben het hier maar vervroegd 1-malig. We gaan hem nu volgend weekend neerzetten.
Advies van de kinderen :kerst:

Denk dat wij dit jaar voor 1 december gaan. Nog ff geduld nog, maar t schiet mooi op

Inmiddels staat ook de eerste kerstboom hier in huis, de kunstboom met sneeuw in de keuken. Volgend weekend zal waarschijnlijk de andere boom in de woonkamer volgen!

Kerstboom-2020.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan