Wanneer tuig jij de kerstboom op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee, ligt eraan wanneer mijn vrouw de kriebels krijgt om de boom van zolder af te halen :p

Bij ons was vroeger altijd de regel dat kerst in huis kwam, nadat Sinterklaas het land uit is. Meestal het 1e weekend na 6 december.

Aangezien sinterklaas al niet meer wat het is geweest en dit jaar zal het alleen maar minder worden denk ik dat de boom best wel eens rond die tijd al staat.

Zit er over na te denken op me "kantoortje" op zolder gewoon volgende maand alvast een kerstboom neer te zetten. Word straks laat licht en vroeg donker en heb maar een dak raampje.
Kan wel wat gezelligheid gebruiken hier

Vandaag extra kerstboom besteld van 120 om in me werkkamer te zetten, aankomende week maar eens gezelligheid creeeren

Ik kan niet wachten om alle kerstversieringen weer te spotten overal. Blijf het een heerlijk gezicht vinden!

Nog geen bomen gespot, al wel her en der war buiten verlichting. Lijkt wel dat de mensen klaar met dit jaar zijn en er extra vroeg mee beginnen.

Moet ook zeggen dat de zin hier al goed aanwezig is om alle op te tuigen. Normaal ook wel, nu wel flink wat sterker.

Haha vet, veel plezier man. Zien de foto's wel komen van je, je bent iig de eerster van dit seizoen.

De laatste jaren altijd zo dat de boom wordt gekocht wanneer deze bij de gamma beschikbaar is. Als dit voor 5 dec is dan ligt hij te wachten in de tuin tot dat de goede man het land weer heeft verlaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan