Wanneer pakken jullie je tassen in?

tristen

VWC lid
Wanneer pakken jullie je tassen/dozen in?

En in wat verdeel je het? Ochtend middag avond en/of knal sier beide?

Ik zelf:
Ik doe 29 december nog niks inpakken. Dan haal ik andere bestellingen op, en projecten maken. De dingen die de meeste freaks doen!

30 december ga ik rond de avonduren als de projecten klaar zijn alles verdelen in ochtend, middag, avond en nacht. Er zijn ook dingen die ik verdeel.
Ik heb ook vaak dat ik bijvoorbeeld iets verander. Of dat ik 31 december toch stiekem iets pak. :p

Laatst bewerkt:
Dat hangt ervan af waar ik ga stoken. Thuis of bij familie. Meestal is alles gwn uitgestald niet in tassen of dozen.

Ik pak het op de ochtend van de 31e in, omdat ik wil voorkomen dat ik alles te snel weg schiet. Ik verdeel het als volgt:

- Overdag
- 'Savonds
- Na twaalven

's Avonds voor ik ga slapen ;P En dan 's ochtends er vroeg uit om te gaan stoken met vrienden. (Knal)

Op de dag zelf stal ik het sier uit en dat steek ik om 12u af:P

Ik pak mijn tas in op de ochtend op 31 December. Van te voren stal ik het allemaal netjes uit om er uren naar te blijven kijken, haha. Ik verdeel het in ochtend, middag, avond en na 0:00 uur. Ochtend en middag zijn in principe hetzelfde, alleen de hoeveelheid is anders. Dit zijn dan de knallers en dergelijke. Voor de avond heb ik wat kleinere potten (zoals de Heavy van Wolff) en wat romeinse kaarsen, fonteinen etc. etc. Na 0:00 uur komen uiteraard de grotere potten aan de beurt.

ik pak mijn tas meestal op 30 december in en ik verdeelt het als volgt:
- ochtend
- middag
- vooravond
- na twaalven sier
- na twaalven knal
want dan heb ik voor heel de dag genoeg en steek ik niet ineens alles in de middag af

Ik stal eerst al het vuurwerk uit op m'n kamer, dan ga ik smorgens vroeg als ik wakker ben het vuurwerk in een tas stoppen. Daar gaat het knal spul in voor overdag. Het siervuurwerk voor savonds ligt in een doos, deze gaat naar buiten zodra het 12 uur is.

tassen in pakken?
als ik daar aan moet beginnen dan word ik helemaal gek.
kan ik eerst rol hisvuil zakken kopen:wink: hahah

Ik steek vlak voor mijn duur af dus loop steeds naar binnen en vul dan mijn tasje bij :).
Maar mijn tas vul ik 's avonds 30 december

Derk

Hahah, herkenbaar dat bewonderen van de collectie. Al dit soort dingen zijn eigenlijk even belangrijk als het afsteken zelf.

Zeker weten, dat gebeurde al toen ik 10 was en dat gebeurt 27 jaar later nog steeds. Kan nog steeds 100 keer alles pakken, sorteren, volgorde bepalen. Alleen werd vroeger mijn moeder er gek van nu is het mijn vrouw. :p

En er staat wat meer uit te stallen :D

Ik denk de 30e 's avonds, ik ben waarschijnlijk rond 4 uur vrij, dus pas om half 5 thuis of later. Daarna gelijk volop stoken! 'S Avonds steek ik gewoon af wat ik in mijn handen heb.

Zeker weten, dat gebeurde al toen ik 10 was en dat gebeurt 27 jaar later nog steeds. Kan nog steeds 100 keer alles pakken, sorteren, volgorde bepalen. Alleen werd vroeger mijn moeder er gek van nu is het mijn vrouw. :p

En er staat wat meer uit te stallen :D

Hier precies hetzelfde, na 5 jaar te zijn getrouwd kijk ze er niet meer van op maar vraagt ze eerder van "moet je niet bestellen" ? ze weet dat het een passie van me is. Uitstallen hoort daar ook bij, en afsteekplan maken.

Ik stal alles gewoon functioneel uit, en vervolgens als ik ga afsteken vul ik gewoon mijn jaszakken of eventueel een tas... zo voorkom ik dat ik in 1 keer teveel meeneem..

Ik pak geen tas in, heb mijn voorraad bij de hand. Als ik leeg ben, ga ik ff koffie drinken en dan weer verder :D

Back
Bovenaan