Wanneer pakken jullie je tassen in?

Stal het uit, selecteer, maak er wat moois van en berg het op.

Indeling is dan gemaakt in:
-Overdag voor bij 't carbid
-avondvoorstelling
-00.00 moment (niet al te mooi maar om iig wat te schieten)
-00.30 moment; roept u maar :-) al het overige.

Op de 30ste doe ik het s avonds inpakken voor de volgende ochtend. Dan voornamelijk het kleine spul voor overdag in mijn tas. Wel maak ik alles zo klaar dan het op oudjaarsdag makkelijk is bij te vullen zonder eerst allemaal doosjes op te maken. En dan de 31ste s avonds doe ik alles in dozen inpakken voor na de jaarwisseling. :D

ik leg eigenlijk alles klaar, verdeeld in 2 dag delen.
en voor de rest af en toe bijvullen, is makkelijk als je 5m van je huis stookt :)

stal het meestal uit de 29 om het meerdere malen te bekijken. 30 december doe ik het in tassen en prop een schoudertas vol met van alles. verdeel het meestal in overdag en s'avonds. overdag steek ik voornamelijk knallers af en in de avond voornamelijk sier. potten hou ik apart voor rond 12 uur en een paar fonteinen als het net donker is.

ik leg eigenlijk alles klaar, verdeeld in 2 dag delen.
en voor de rest af en toe bijvullen, is makkelijk als je 5m van je huis stookt :)

ik ben verstandig, ik ga nie meer pal voor me huis staan stoken want dan loop ik 1 januari de hele dag met een bezem in de handen xD

ik ben verstandig, ik ga nie meer pal voor me huis staan stoken want dan loop ik 1 januari de hele dag met een bezem in de handen xD

Kom op wees eens verantwoordelijk, dan moet iemand anders jouw pestzooi opruimen. Ik wil je niet aanvallen, maar als iemand op jouw WC Schijt ga je toch ook niet zijn remsporen weghalen? Een rare vergelijking, maar je moet wel je verantwoordelijkheid nemen!

Nah... Ik denk dat ik toch maar goed omga met m'n vuurwerk dus ik doe het zo:

29december: Vuurwerk Ophalen/Kopen
daarna een paar uur naar staren en foto's maken(misschien heel stiekem een potje afsteken:D)
30 december vuurwerktas inpakken alsvolgt: Overdag en alles voor in de avond ik kartonne dozen

Ik verdeel 's avonds op 30 december in : Ochtend, Middag, Avond. Dan pak ik me tas diezelfde avond in maar meestal haal ik het er ook weer uit omdat ik het weer anders wil inpakken of er naar wil kijken (freak)

Kom op wees eens verantwoordelijk, dan moet iemand anders jouw pestzooi opruimen. Ik wil je niet aanvallen, maar als iemand op jouw WC Schijt ga je toch ook niet zijn remsporen weghalen? Een rare vergelijking, maar je moet wel je verantwoordelijkheid nemen!

Mee eens, gewoon je eigen rotzooi opruimen!

29 december: ophalen.
30 december: alles uitpakken en in dozen doen.
31 december: ik doe uit elke doos wat in mijn tas.

De 29e haal ik nog wat legaal op (voor het grootste gedeelte illegaal). Dan stal ik alles uit, maak ik wat foto's en blijf er een paar uur naar staren, op 30dec in de avond pak ik me tas in en soms haal ik het er weer uit om wat te veranderen. Dan vroeg slapen zodat het snel 31 december is!

Ik pak niks in, ik stook toch in de buurt. Ik verdeel het tussen overdag(knal), 's avonds en 12 uur(sier).

Ik ga het morgen(29ste) indelen in morgen middag avond nacht, maar dan gewoon op me kamer en niet al in een tas. Deze indeling zal waarschijnlijk wel een keer of 100 veranderen. De 30ste doe ik wat ik smorgens ga stoken in me schoudertas. Als op de 31e me tas bijna leeg is komt de volgende lading erin.

Vandaag halen, alles uitpakken, bekijken, en verdelen.
Vorig jaar had ik 6 tasjes, nog even kijken hoe ik dat dit jaar ga doen.
En dan zat het sier niet in tasjes.

Back
Bovenaan