Wanneer begint bij jullie de kriebels?

Hier nu niet meer, eerst de zomer.
Wel blijven kijken op VWC natuurlijk, maar de hele tijd er aan denken enz... Nee want het duurt echt nog heel lang en er zijn ook andere leuke dingen.

De kriebels zijn op 1 of andere manier bij mij altijd ERG sterk NA oud en nieuw. Ik weet het, het klinkt raar, maar als je logisch nadenkt is het niet raar..:p

Dat komt omdat na oud en nieuw ga ik het zo erg missen, waar ik dan dagen op zit te wachten, waar ik dagen op zit voor te bereiden, is dan zo weg. Het kost moeite, maar ik denk dat het over een maand of 2 helemaal weg is. Wel houd ik me er echt elke dag van het jaar mee bezig, overdreven veel lijstjes maken die aan het einde van het jaar toch totaal anders zijn, en filmpjes kijken.

Moet wel zeggen dat ik dit jaar een erg leuk oud en nieuw heb gehad. Dit jaar ga ik zeker te weten shows bezoeken.

Wat ook raar is, dan denk je nu was het maar rond september, dan duurt het 'maar' paar maanden voor het oud en nieuw is. En dan denk ik rond september, was het maar december, dan hoef je 'maar' een maandje te wachten. Maar hoe dichterbij het bij oud en nieuw is, hoe langer het voor je gevoel duurt. ( bij mij dan )

Ik heb het hele jaar door kriebels en ook nu de directe periode na O&N ook, zo heb ik al een behoorlijk begin gemaakt met het maken van een wish list voor 2011-2012 :). Hoezo gestoord bezig :p

Ik ken het gevoel helemaal Arjan.

Ikzelf zit er nu ook mee. Uit ellende heb ik gisteren mijn hele kamer verbouwd. Zoekend naar een klein vuurwerk wat ik nog kon afsteken maar helaas!

Zonder gekheid. Het gevoel zit er nog goed in. Alsof het nog moet gebeuren. Maar helaas. Het is allemaal weer zo snel gegaan. Een hectische periode, maar heel gaaf! Ik heb zonder meer genoten van 2010- 2011 en geloof mij: 2011 - 2012 word alsmaar gekker!

Een wish-list maken? Goed idee!

Ik heb ook nog een beetje het gevoel dat het moet gaan gebeuren en bedenk mij dan dat het al gebeurd is. In het verleden toen ik wat jonger was belande ik echt in een put na O&N, maar heb mij daar nu toch overheen gezet en kijk weer uit naar de leuke dingen die weer gaan komen. Binnenkort wintersport, zeker iets leuks om naar uit te kijken.

Was een leuke jaarwisseling, maar aangezien ik bijna al mijn bestellingen al had gedaan voordat ik hier kwam, heb ik niet veel meer kunnen veranderen aan mijn bestellingen :P
Achja, veel filmpjes ed gezien hier op de site, nu maar even een wishlist weer maken, wat wss neer gaat komen op +- 1500 euro aan vuurwerk, dat ik dan weer naar 10% terug moet brengen :P

Kriebels zijn er nu dus nog steeds, en vanaf november/december natuurlijk, als ik weer kan bestellen :)

Het is eigenlijk een cirkel. rond september oktober begint het echt, en als het dan eindelijk de 31ste is weet je dan het binnen een paar uur weer voorbij is, en dat je weeer moet wachten tot september. De hele week voor oude en nieuw vanaf de kerst ben ik in een goede stemming. Nu denk ik vaak terug, was het maar weer kerstavond, of de eerste verkoopdag. Dat zijn toch de momenten he. En de halve maand januari heb ik weer nodig om op gang te komen. Maja het is zo. Een hobby die geld kost, maar waar je naar toe leeft!!

Het is eigenlijk een cirkel. rond september oktober begint het echt, en als het dan eindelijk de 31ste is weet je dan het binnen een paar uur weer voorbij is, en dat je weeer moet wachten tot september. De hele week voor oude en nieuw vanaf de kerst ben ik in een goede stemming. Nu denk ik vaak terug, was het maar weer kerstavond, of de eerste verkoopdag. Dat zijn toch de momenten he. En de halve maand januari heb ik weer nodig om op gang te komen. Maja het is zo. Een hobby die geld kost, maar waar je naar toe leeft!!

Ik ben geroerd door je woorden:cry:

Mooi omschreven hierboven, ik heb deze week nog steeds de kriebels en het gevoel van was het maar weer een weekje terug de 30ste ofzo vaag maar spookt soms door mij hoofd, die dagen waar je naar uit kijkt gaan zonder dat je het door hebt en achteraf heel snel.

Mooi omschreven hierboven, ik heb deze week nog steeds de kriebels en het gevoel van was het maar weer een weekje terug de 30ste ofzo vaag maar spookt soms door mij hoofd, die dagen waar je naar uit kijkt gaan zonder dat je het door hebt en achteraf heel snel.

Tja dat is de werkelijkheid. Het heeft iets speciaals. Ik denk dat als je iedere dag mag stoken het ook niet echt leuk zou zijn. Maar gewoon tussen het jaar daaor wat vuurwerk kopen, als psv kampioen zelf ook afsteken enz. De weken van de kerst enz ben je vrolijk omdat je weet dat de 31ste eraan komt. En op de 31ste denk ik ook vaak, zoveel mogelijk genieten dit is het moment, maar omdat we er zooo naar toe leven is het een teleurstelling in Januari. Maar kop omhoog en elk jaar beter!!!

Eigenlijk! Eigenlijk zijn we ook gewoon een stel gekken. Als je kijkt naar het jaar, kijken wij 8744 uur uit om 14 uur te kunnen stoken! Daarvoor reizen wij (liefhebbers) het hele land door om vuurwerk (shows en demonstraties) mee te maken. En toch blijf het een wereld dat elk jaar blijft groeien, zowel als liefhebbers als omzet (vuurwerkverkoop).

Ik heb nou echt niet dat ik weer wil dat het de 31e is.
Niet het hele jaar moet om vuurwerk draaien.
Je krijgt straks de lente en de zomer.
Rond September beginnen bij mij pas weer de kriebels!
Dan ga ik weer denken aan vuurwerk.

Bij mij zullen ze weer rond Augustus komen, nadat ik klaar ben met dit jaar school enz.. Lekker op vakantie naar Spanje, en dan na de zomervakantie komen we toch echt weer in de vuurwerk stemming!

Bij mij ook altijd zo rond Augustus. Natuurlijk blijf je het hele jaar door wel een beetje actief op het forum, omdat je toch op de hoogte wilt blijven of er nog nieuwe producten op de markt komen, en of er nieuwe regels in vuurwerk land komen ofzo...

Ik heb nu ook wel een beetje het idee van dat ik nog wat meer vuurwerk had willen afsteken op oud jaar, maar ja... Ik had ook zo veel... Eigenlijk heb ik gewoon een goed genoeg oud jaar gehad. Ik zou om 10 uur gelijk wat afsteken maar dat heb ik maar niet gedaan... Eerst lekker rustig de dag beginnen, en toen in de middag ergens een klapper in de tuin gedaan om ff te horen hoe dat ook al weer klonk... Nou goed dus :)

Daarna even lekker naar de Praxis geweest om een mooie lanceer buis te kopen waar ik veilig mijn vuurpijlen uit kon lanceren. Toen op de 31ste dus mijn siervuurwerk gehaald van Jorge. Toen thuis gekomen, oliebollen mix gemaakt met een maatje van mij en mijn pa. Daarna besloten dat het handig was om mijn auto voor de deur weg te halen ivm het vuurwerk (gips wat er tegen aanschiet oid), maar daar voor moest ik nog een wiel er af halen, want ik had een leeg wiel. Ook dat gedaan :) Toen Oliebollen bakken en pizza besteld... Even eten, en toen eigenlijk pas in de avond begonnen met echt veel vuurwerk afsteken. Toen het een beetje donker werd zeg maar.

Ik had eerst in het begin van de avond een beetje het gevoel dat de dag best wel lang duurde, maar als het dan 10 uur savonds is, en je doet even een Silver salute, en nog wat knallers, dan is het op een gegeven moment echt zo maar 12 uur :|

Toen ging het echte werk de lucht in... En daarna lekker biertjes drinken en whisky drinken en met wat vrienden en vriendinnen zitten pokeren. Was wel nice :) Stiekem in de nacht nog een paar beste klappen.... Mijn buuf werd er wakker van maar ze vond het niet erg. Het is maar 1x in het jaar he.

Kriebels heb ik nu al :( Verschrikkelijk 351 dagen wachten voor 16 uur stoken :)
Lijstje is al af :) Ga dit jaar naar Belgie Duitsland En NL Kopen voor megaspektakel
Iemand hier tips om de dagen door te komen?

Kriebels heb ik nu al :( Verschrikkelijk 351 dagen wachten voor 16 uur stoken :)
Lijstje is al af :) Ga dit jaar naar Belgie Duitsland En NL Kopen voor megaspektakel

Leef je gewoon je leven... Het wordt vanzelf wel weer een keer 31 Dec...

Heb mijn lijst ook alweer af maarja je ziet aan het eind van het jaar daar toch weer veranderingen inkomen..

Ja, ga leren dammen :p en houd ondertussen onze kalender hier in de gaten wanneer er shows, festivals en meetings zijn en ga daar eens kijken. Reuze gezellig, je leert mensen kennen en je ziet nog vuurwerk ook :)

ik ga normaal alleen rond oud en nieuw eens naar shows, maar begin toch wel zin te krijgen in meer. Dus ik ga het iig in de gaten houden.
greetzz

Krijg altijd wel weer kriebels als ik op het forum zit en wat posts lees en filmpjes bekijk, maar die kriebels zijn ook zo weer weg...
September beginnen de echte kriebels als er al wat illegale lijstjes de ronde doen!

Back
Bovenaan