Wanneer begint bij jullie de kriebels?

Vuurwerk kriebelt bij mij altijd, maar echte kriebels vanaf november.
Maar als ik ook maar ergens hoor dat er vuurwerk is en ik kan in de buurt komen dan ben ik er bij. Zelfs op vakantie.

meestal begint dat hier al eind oktober, dan krijg ik er echt weer enorm zin in.
Nu is de drang om te stoken niet normaal meer, kan niet meer wachten :)

Dit zijn geen kriebels meer dit is.... ALLLERGIE!
Ik moet echt naar de dokter want die jeuk is niette stoppen!!!

groeten derk

kriebels heb ik echt maar op specifieke momenten of als iemand iets zegt ofzo..
Bijvoorbeeld op de demo van Steenbergen, toen zei ik tegen iemand: moet je je nu eens voorstellen dat je hier met afhalen weer staat,, afgeladen vol hier binnen.. nou toen bekropen mijn de kriebels wel ja!

Verder nu het zo sneeuwt raak ik toch wel extra in de sfeer en wanneer ik op het werk de bunkers aan het inruimen ben kriebelt het ook wel!

het begint als mensen het over illegaal vuurwerk hebben, zo rond oktober. Helaas dit jaar niet gelukt nitrate te krijgen die kerel was opgepakt :P. maar de kriebels beginnen pas echt erg te worden als de bestelling de deur uit is. Maar tijdens kerst... dan ben ik niet meer te houden. wil altijd op 29 december het vuurwerk ophalen. En dan het liefst er de hele dag naar kijken, en als er geen politie is al vast wat aansteken om de kriebel te verminderen. Ook altijd leuk om alles uit de verpakking te halen, dan weet je weer precies waarom je zoveel geld hebt uitgegeven

Ben zelf heel het jaar door druk bezig met autotuning, evenementen regelen enzovoort.
Als dat tegen het einde loopt eind oktober / begin november, dan begin ik langzaam over te schakelen op het vuurwerk.
Half november begint het dan te kriebelen, folders in huis, demo's langs gaan etc.
Als het dan besteld is begint het wachten.
Iedere dag even kijken hoe ik het showtje in elkaar ga zetten, alvast steunen maken om alles klem te zetten.
En dan vanaf de kerst is het gewoon geen oog meer dicht doen, dan word je 's ochtends wakker (na een korte slaap) en dan blijkt dat je onder je vuurwerkfolder ligt ipv je dekbed...

Ik hou het niet meer... het komt nu wel erg dichtbij heel erg veel zin in. Volgende week me loon en de 13e maand dan kan ik lekker mijn grote bestelling gaan doen!

Ik besef nu eigenlijk pas dat het volgende week al 1e kerstdag is en dan nog maar enkele daagjes duurt tot de verkoop!

Het jaar is erg snel gegaan, vooral vanaf sept is het gevlogen. waarschijnlijk heeft dit te maken met de drukte die ik de afgelopen maanden heb gehad wegens het beginnen aan een studie in het hbo.

Maar hoe dan ook, ik krijg nu best wel zenuwen, zeker nu het zo sneeuwt en ik zo nu en dan een harde knal in de omgeving hoor.

Nog effe jongens!!! en de toitletrollen zijn hier in huis niet meer aan te slepen... sjaa zenuwen!

Het begint nu wel echt te kriebelen ja :)
Heb m'n bestellingen net geplaatst, dus van mij hoeft het niet meer lang te duren!
Maar dit jaar niet lang van te voren al kriebels... denk te druk met werk- en privé dingen. Zit ook minder op de fora dan andere jaren, dat scheelt ook wel denk ik :wink: Maarrrr, nu begint het! Laatste werkweekje, serious request erbij aan, deze week ook m'n eerste demo's, dus ja het is begonnen :)

het is bij mij de laatste dagen echt met vlagen...:D

Vandaag op mn werk hoorde ik ABBA - Happy New year en da terwijl buiten de zon scheen en er een dik pak sneeuw lag.. nou toen kwamen de kriebels wel ff hoor:D

Zaterdag zat ik de Polar Express te kijken... Kerstverlichting aan, sneeuw buiten en later begon het nog te sneeuwen ook:D Toen had ik het ff niet meer:D ik word dan altijd super druk:D

Ik heb het normaal altijd al paar maandjes eerder omdat ik dan meestal al vuurwerk ga halen. dit jaar liep het iets anders en zijn vandaag de kriebels pas gekomen :D

Eerst viel het wel mee, maar nadat de eerste bestelling de deur uit is, oef, nu kriebelen de kriebels rond in mijn hele lichaam! Maar dat maakt het alleen maar beter, kan niet wachten totdat de eerste knallen de lucht in gaan!

Bij mij komen de kriebels bij de eerste folders door de bus dan maar het begint pas echt als ik mijn bestellingen heb ingeleverd :)

Rond 30 november krijg ik altijd trouw een mailtje van Mooijvuurwerk dat de site bijna de lucht in gaat, en dat er een vuurwerkshow is, en dat ik 15% korting krijg, dan beginnen de kriebels :)
(site gaat altijd @1 december in de lucht, maar dit jaar pas 2 december, 10x per dag kijken of ie al online is :P)

Verder natuurlijk in de week voor sinterklaas, dan komen alle folders binnen, dit jaar 5 in totaal :)

Meestal denk ik in Oktober voor het eerst concreet aan oud en nieuw. Wat ga ik doen, en welk vuurwerk past daarbij? Als ik dat vervolgens eens hardop uitspreek wordt er meestal gelachen omdat dat nog zo ver weg is. Maar goed, als ik het aan hen overlaat zijn de feesten uitverkocht en blijft het vuurwerk bij een draaitol :rolleyes:

Kriebels pas bij het ophalen van het spul.

Back
Bovenaan