bassie1978
VWC lid
Eigenlijk heb ik gewoon het hele jaar door af toe kriebels...ze worden naarmate het jaar vordert alleen steeds erger...
Aan het begin van het jaar zijn de de oudjaarsfilmpjes/compilaties die het doen en daarna is het telkens bij showtjes die je bezoek van: oei....eigenlijk wil ik ook weer stoken
..en dan is het de site up to date houden met importeursbezoeken e.d. en de oud&nieuw countdown voor 1 september omdat er dan toch naast onze vaste bezoekers het hele jaar door een groot aantal extra mensen op het forum komt...erg leuk allemaal...maar het komt de kriebels niet ten goede 
En dan hebben we het nog helemaal niet over de demoshows die er aankomen (nu al zijn
) met de nieuwe producten! En wat dacht je van het lijstjes maken dan? Ook een hele erge leuke bezigheid zo rond eind oktober als alle nieuwe producten bekend zijn..wel nog even de winkeliersdemo's afwachten om de producten nog een keertje te zien te krijgen en dan je uiteindelijke lijstje inleveren.
Eigenlijk kun je zo het hele jaar door wel met vuurwerk bezig zijn...super toch?
Gelukkig weet ik me altijd goed in te houden en stook er verstandig op los de 31e!

Aan het begin van het jaar zijn de de oudjaarsfilmpjes/compilaties die het doen en daarna is het telkens bij showtjes die je bezoek van: oei....eigenlijk wil ik ook weer stoken

En dan hebben we het nog helemaal niet over de demoshows die er aankomen (nu al zijn

Eigenlijk kun je zo het hele jaar door wel met vuurwerk bezig zijn...super toch?
Gelukkig weet ik me altijd goed in te houden en stook er verstandig op los de 31e!